جواد کاظم نسب الباجی روز دوشنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم هوشیار اهواز با حضور آگاهانه و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر با گفتمان انقلابی، پرچم ایران اسلامی را بر افراشتند و پشتیبانی خود را از نظام اعلام کردند.
وی حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن را موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام دانست و افزود: ایران برگرفته از یک نظام مردم ‌سالار دینی است که دشمنان همواره به دنبال ایجاد توطئه علیه آن هستند.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم برای مقابله با توطئه های همیشگی دشمنان گفت: برای در امان ماندن از آسیب ها باید مطیع امر رهبر باشیم.
وی با بیان اینکه همه ما باید از ولایت‌ فقیه پیروی کنیم، افزود: خوشبختانه امروز کشور ما به پشتوانه مردم در تمام عرصه ها استقلال یافته و درمقابل هیچ قدرتی سر خم نمی کند که این موضوع نشانه اقتدار نظام است.
الباجی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال بسیار موثر تر از سال های قبل بود چرا که دشمنان ما اظهار می کردند انقلاب اسلامی ایران بیشتر از 40 سال دوام نخواهد داشت اما مردم ما امروز ثابت کردند که مردم در کنار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و این انقلاب تا ظهور حضرت مهدی (عج) پایدار خواهد ماند.
وی افزود: مردم ایران به ویژه خوزستان گرچه متحمل وضع بد اقتصادی و مشکلات هستند ولی انقلاب برای آنها حرف اول و آخر است و با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن این انقلاب را بیمه کردند.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس اظهار داشت: مردم خوزستان با وجود بی مهری ها و مشکلات فراوان ولی همواره در کنار انقلاب بوده و هستند.
وی با بیان اینکه دشمنان از الگو شدن ایران برای جهانیان ترس دارند، افزود: امروز انقلاب اسلامی تنها مختص به یک سرزمین نیست و در بین کشورهای مختلف گسترش یافته است.

** همه مسئولان نظام باید خدمتگراز مردم باشند
دیگر نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: 40 سال از عمر انقلاب اسلامی به پشتیبانی ملت ایران می گذرد لذا تمام مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و خدمتگزار آنها باشند.
همایون یوسفی افزود: بار دیگر مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن از نظام اسلامی قاطعانه حمایت کردند و نشان دادند که پای آرمان های امام (ره) و شهدای خود ایستاده اند.
وی مهمترین پیام راهپیمایی 22 بهمن ماه را وحدت و انسجام ملت دانست و اظهار داشت: اقتدار امروز ایران در مجامع بین المللی نتیجه عزت ایجاد شده به برکت انقلاب اسلامی است.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون امنیت و آرامش موجود در کشور را نتیجه خون شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: امروز شاهد یکی از پرشورترین راهپیمایی های مردم اهواز در طول تاریخ بعد از انقلاب بودیم.
وی با بیان اینکه مردم بار دیگر اتحاد امت اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند، گفت: امروز مردم به گردن همه مسئولان نظام حق دارند و تمامی مسئولان باید برای رفع مشکلات اساسی مردم تلاش کنند.
یوسفی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم می تواند پاسخ محکمی به دشمنان این نظام باشد، افزود: ما هشت سال دفاع مقدس را به خوبی مدیریت کرده ایم لذا صحبت های دشمنان کوچکترین ترسی در دل مردم ایجاد نمی کنند.
وی گفت: مردم ما با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، همیشه پشتیبان این انقلاب بوده اند به گونه ای که هر سال شاهد حضور پر رنگ تر آنها در راهپیمایی 22 بهمن هستیم و این موضوع باعث اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
9879/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.