حجت الاسلام اسماعیل اسدپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان داد که مشکلات اقتصادی تاثیری بر اراده ملت ایران ندارند و مردم همواره پای نظام و انقلاب هستند.
وی با اشاره به استقامت مردم ایران در مقابل سختی ها گفت: مردم ایران با فشارهای اقتصادی و نظامی و هجمه رسانه ای غرب زمین گیر نمی شوند.
امام جمعه گتوند با بیان اینکه مردم قدر نظام و انقلاب را بهتر از گذشته می دانند، افزود: مردم فشاهای اقتصادی را از نظام تفکیک دادند و با بصیرت و شعوری علوی به میدان آمدند.
وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید بیعت با نظام اسلامی و ولی فقیه دانست و اظهار داشت: مردم ایران با گام هایی استوار برای مقابله با کفر و استکبار آمدند چراکه شعار هیهات من الذله حسین بن علی(ع) در جان آنها طنین انداز شده است.
حجت الاسلام اسدپور با بیان اینکه آمریکا به طور قطع در یمن شکست می خورد، گفت: انقلاب اسلامی، آمریکا را از ایران، سوریه و عراق بیرون کرد.
وی با اشاره به اعتراف برخی از سیاستمداران آمریکایی درخصوص موفقیت و پیروزی های ایران در مقابل غربی ها اظهار داشت: ایران هر جا وارد عرصه شده، غربی ها و آمریکایی ها را شکست داده است.
7467/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.