رضا علیجانی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر گلف باشگاه های کشور روز جمعه با انجام چهار بازی از هفته پنجم پیگیری شد و تیم های خوزستانی همچون هفته های گذشته خوش درخشیدند.
وی افزود: از هفته پنجم و در گروه نخست این بازی ها، تیم سورتمه اهواز در خانه به مصاف تیم هیات گلف استان قم رفت که با نتیجه پنج بر یک به برتری رسید. تیم سورتمه با 13 امتیاز در صدر گروه اول مسابقات لیگ برتر گلف کشور قرار دارد همچنین تیم هیات قم بدون کسب امتیاز قعر جدول را به خود اختصاص داده است.
علیجانی ادامه داد و گفت: در یکی از دیدارهای جذاب این هفته تیم نفت مسجد سلیمان که صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرده است در یک بازی خانگی به مصاف هیات گلف شهرستان شاهین شهر اصفهان رفته بود، به پیروزی چهار بر یک دست یافت. نفتی ها با این پیروزی هشت امتیازی شدند و همچنان در تعقیب تیم سورتمه قرار دارند.
رییس هیات گلف خوزستان تاکید کرد: در گروه دوم این مسابقات تیم ملی حفاری اهواز با پیروزی پنج برصفر مقابل تاراز مسجدسلیمان به سه امتیاز مهم رسید تا همچنان صدر جدول در اختیار گلف بازان مدافع عنوان قهرمانی باشد، فاصله امتیازی ملی حفاری با تیم دوم 6 امتیاز است.
وی افزود: در دیگر دیدار انجام شده تیم قعرنشین شهید شهنی فیض مسجدسلیمان در یک بازی بیرون از خانه به مصاف تیم هیات گلف اصفهان رفت که به پیروزی چهار بر یک دست یافت. نماینده گلف مسجدسلیمان بدون کسب امتیاز در آخرین خانه جدول گروه دوم است.
گفتنی است مسابقات لیگ برتر گلف باشگاه های کشور با شرکت هشت تیم در 2 گروه پیگیری می ‌شود و پنج تیم از خوزستان در این مرحله حاضر هستند.
نتایج بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر گلف به شرح ذیل است:
گروه اول:
سورتمه اهواز 5 - هیات گلف استان قم 1
نفت مسجد سلیمان 4 - هیات گلف شاهین شهر 1
گروه دوم:
ملی حفاری اهواز 5 - تاراز مسجدسلیمان صفر
هیات گلف اصفهان 4 - شهید شهنی فیض مسجدسلیمان 1
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.