محمد حیدری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود: توطئه ها و تهدیدهای دشمن در 40 سال اخیر با ایجاد تفرقه و شکاف های داخلی، پاشیدن بذر ناامیدی و مشکلات اقتصادی همراه بوده است.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اظهار داشت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ محکمی به طراحی های اخیر دشمن می دهند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی باعث ایجاد نشاط و امید به زندگی ملت ایران می شود، افزود: ایران اسلامی با پیروزی انقلاب در عرصه های دفاعی و بین المللی اقتدار دارد.

** حضور فعال بانوان در عرصه های مختلف از دستاوردهای مهم انقلاب است
حیدری گفت: 64 درصد جمعیت ایران اسلامی را بانوان تشکیل می دهند که با پیروزی انقلاب در چارچوب حفظ ارزش های اسلامی، نقش مهمی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و مدیریتی داشته اند.
وی بر لزوم حضور بانوان در عرصه های مختلف تاکید کرد و افزود: باید توازن برقرار شود تا شاهد نشاط و پویایی در سطح جامعه باشیم.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اظهار داشت: جمهوری اسلامی در حالی که کشورهای حوزه خاورمیانه کانون ناامنی هستند، همواره محور ثبات و امنیت خاورمیانه و پیشگام دفاع از ارزش های دینی و اسلامی بوده است.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.