سردار سرتیپ علی فدوی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان سپاه کشور در مجتمع ورزشی شهرک نفت اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : خوزستان در دوران دفاع مقدس نقش موثری در پیروزی رزمندگان اسلام داشته و شهدای والا مقامی را تقدیم انقلاب کرده که یاد و خاطره آن ها هیچ گاه از ذهن ها بیرون نمی رود.
وی افزود: اکنون 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته و ایران اسلامی بار دیگر این پیروزی باشکوه را جشن گرفته و اقتدار خود را به رخ دشمنان کشاند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بی شک در روزهای آینده که 40 سالگی انقلاب اسلامی تکمیل می شود ، به تکیه گاه بزرگی دست پیدا کرده و آینده روشنی را پیش رو خواهیم داشت .‌
وی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی برای تمامی آن هایی که به نوعی در آن نقش داشتند افتخار بزرگی به شمار می رود و امید می رود در روز 22 بهمن نیز مانند سال های گذشته شاهد حضور گسترده مردم باشیم و اقتدار این نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشانیم .
سردار سرتیپ فدوی اظهار داشت : دشمنان این نظام اسلامی در طول این 40 سال هیچگاه دست از توطئه برنداشته اند اما هر بار این توطئه ها به برکت خون شهدا و حضور ملت همیشه در صحنه خنثی شده است .
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.