امیر حسین نظری روز پنجشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح های صنعتی شهرستان دزفول در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای صنعتی و طرح های عمرانی در شهرک های صنعتی استان خوزستان با صرف چهار هزار میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسیده اند.
وی درخصوص واحدهای صنعتی دارای مشکل مالی گفت: رفع مشکلات واحدهای صنعتی غیرفعال در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان قرار دارد که با همکاری دستگاه های مربوطه بخش زیادی از مشکلات واحدهای صنعتی برطرف شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان وضعیت واحدهای صنعتی این استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: امید است با بهره برداری از واحدهای جدید، جان تازه ای در صنایع استان خوزستان دمیده شود.
وی با اشاره به وجود 2 هزار و 164 پروانه فعال صنعتی در سطح استان خوزستان اظهار داشت: حدود یکهزار و 710 جواز تاسیس نیز صادر شده که امیدواریم با پیگیری این طرح ها استان خوزستان بتواند جایگاه صنعتی خود را در سطح کشور ارتقا دهد.
نظری درخصوص واحدهای صنعتی شهرستان دزفول نیز گفت: دزفول در یک فرآیند روبه جلو در جهت سرمایه گذاری صنعتی قرار گرفته و در سال های اخیر حرکت های بسیار خوبی در راستای توسعه واحدهای صنعتی شهرستان دزفول انجام شده است.
وی افزود: این شهرستان با افتتاح دیگر واحدهای بزرگ صنعتی به یکی از قطب های صنعتی منطقه تبدیل می شود و نقش ارزنده ای در تولید ناخالص داخلی به خود اختصاص می دهد.
به گزارش ایرنا چهار طرح صنعتی روز پنجشنبه در آیینی با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان و مسئولان محلی در دزفول بهره برداری و یک طرح کلنگ زنی شد.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.