رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: برای اجرای این طرح ها 250 میلیارد ریال هزینه شده و زمینه اشتغال 88 نفر فراهم شده است.
مهراب عبدالهی افزود: طرح توسعه شرکت ستون ساز در شهر حمزه یکی از این طرح ها است که تیر بتنی گرد پیش تنیده تولید می کند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول اضافه کرد: برای اجرای این طرح 75 میلیارد ریال هزینه شده و برای 30 نفر اشتغالزایی شده است.
وی گفت: نخستین شرکت تولید سرویس خواب استان خوزستان با سرمایه گذاری 10 میلیارد ریال و اشتغال هشت نفر از دیگر طرح هایی است که به بهره برداری رسید.
عبدالهی افزود: شرکت دانش بنیان دز پارس دینامیک نیز در مرکز تحقیقات کشاورزی صفی آباد دزفول با سرمایه 30 میلیارد ریال و اشتغال 20 نفر بهره برداری شد که تولید ماشین آلات کشاورزی برای بسته بندی میوه جات را برعهده دارد.
وی اظهار داشت: یک شرکت دیگر که سبد پلاستیکی تولید می کند نیز با صرف 50 میلیارد ریال و اشتغال 10 نفر امروز به بهره برداری رسید.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول افزود: عملیات اجرایی راه اندازی شرکت زر فام پلیمر (تولید رنگ های صنعتی) با 70 میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی 30 نفر نیز از امروز آغاز شد.

** 18 واحد صنعتی صادرگرا در دزفول فعال است
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول همچنین در آیین افتتاح طرح توسعه شرکت ستون ساز جنوب حوالی شهر حمزه گفت:18 واحد صنعتی صادرگرا در دزفول فعال است که محصولات خود را به قلب اروپا، آسیای میانه و حوزه خلیج فارس صادر می کنند.
وی افزود: شهرستان دزفول با چهار شهرک و سه ناحیه صنعتی حدود 330 واحد دارد که اکنون 70 درصد آنها فعال است.
عبدالهی با تقدیر از نماینده دزفول بدلیل پیگیری و تلاش برای توسعه صنایع و تولید شهرستان اظهار داشت: استقرار صنایع فولاد با اشتغالزایی زیاد در منطقه، دزفول را از یک شهر کشاورزی به شهری صنعتی تبدیل کرده است.
وی افزود: امسال 57 جواز تاسیس، 14 پروانه بهره برداری با اشتغالزایی 315 نفر در حوزه صنایع صادر شده و سه پروانه دیگر در شرف صدور است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: امسال 330 میلیارد تسهیلات به صنایع دزفول اعطا شده است.
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: قبل از انقلاب در بیشتر موارد وارد کننده بودیم ولی با تلاش های صورت گرفته تکنولوژی در بیشتر مناطق بومی شده است.
عباس پاپی زاده افزود: باید تلاش های بیشتری برای رونق تولید در دزفول صورت گیرد.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.