به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سعید شعبان شامگاه چهارشنبه در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات گسترده اطلاعاتی باند چهار نفره سارقان منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی خوزستان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات به عمل آمده به 36 فقره سرقت منزل اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان نیز در 28 آذرماه سال جاری از دستگیری اعضای یک باند سرقت منازل در شهرستان اهواز خبر داده بود.
همچنین جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در پنجم بهمن نیز از دستگیری سارق حرفه ای با 22 فقره سرقت در شهرستان شادگان خبر داده بود.

*دستگیری فرد شرور توسط پلیس مسجدسلیمان
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری فرد شرور که سابقه تیراندازی، سرقت، خرید و فروش مواد مخدر و تعدی و تمرد نسبت به ماموران را در پرونده خود داشت، در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد .
سرهنگ علی حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی تیراندازی سارق شرور و سابقه دار در شهرستان مسجد سلیمان با سلاح شکاری که منجر به زخمی شدن یکی از ماموران انتظامی این شهرستان شده بود ، اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود:متهم پس از اقدام به تیراندازی بلافاصله متواری و در یکی از استان های همجوار مخفی شده بود که تیم ویژه ای جهت شناسایی و دستگیری وی تشکیل شد.
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان ادامه داد: مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی و فنی و انجام تعقیب و مراقبت های شبانه روزی و پوشش مناسب محل تردد متهم، مخفیگاه وی را شناسایی و در حالی که قصد خروج از کشور داشت، با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در یکی از استانهای همجوار دستگیر کردند.
وی یادآور دشد: متهم دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه سرقت، تیراندازی در محلات، خرید و فروش مواد مخدر، حمل اسلحه غیر مجاز و تعدی و تمرد نسبت به ماموران را در پرونده خود دارد.
سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
وی با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در مقابله با اراذل اوباش و اخلالگران نظم عمومی، از همکاری و مشارکت خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح های انتظامی و برقرار ی نظم و امنیت قدردانی کرد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف و هنجارشکنی توسط افراد قانون گریز، از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.
همچنین در موردی مشابه فرمانده انتظامی استان خوزستان در 28 در ماه سال جاری از دستگیری مردی که پس از ارتکاب قتل در اهواز متواری شده و با مدارک جعلی قصد خروج از کشور را داشت در خرمشهر توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.