استاندار خوزستان گفت: با توجه به پیش بینی بارندگی از سوی هواشناسی و احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها بویژه در حوضه کرخه و دز، دستگاه ها آمادگی لازم در برابر سیلاب را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان خوزستان در سالن مانیتورینگ مدیریت بحران استانداری خوزستان با تاکید بر حالت آماده باش دستگاه ها برای مدیریت سیلاب های احتمالی رودخانه ها، اظهار داشت: دستگاه ها حالت آماده باش باشند و مسئولی از استان خارج نشود، تا بارش ها را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولین حافظ معیشت و زندگی مردم هستند، افزود: فرمانداران و دیگر مسئولین ذیربط به طور جدی ورود کنند و به دلیل اینکه معیشت مردم در خطر است بیشتر تمرکز را روی بحران داشته باشند تا خسارتی به مردم وارد شود.

استاندار خوزستان گفت: دستگاه ها در حوضه کرخه به طور ویژه توجه کرده و مستقر شوند و نقاط حادثه خیز را ترمیم و استحکام بخشی کنند.

شریعتی با اشاره به اینکه فرمانداران و دیگر مسئولین ذیربط در زمان خشکسالی توانستند بحران را به خوبی مدیریت کنند، بر مدیریت سیلاب احتمالی در روزهای آینده تاکید کرد.

وی در پایان گفت: فرمانداران با مدیریت بحران و استانداری در ارتباط باشند و اطلاعات را لحظه به لحظه گزارش دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.