حجت الله مهدیان روز چهارشنبه در بازدید از کشتارگاه صنعتی ماکیان لذیذ در غرب کرخه شهرستان شوش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بانک توسعه تعاون با هدف حمایت از اشتغال و ایجاد اشتغال گام های اساسی در کشور برداشته است.
وی گفت: بیش از 25 هزار میلیارد ریال طرح اشتغالزایی روستایی در سه سال اخیر در راستای رونق تولید، اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی تصویب کرده که تاکنون 50 درصد آن معادل 12 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور با بیان اینکه تاکنون بیش از 26 هزار شغل ایجاد شده است، افزود: سهم استان خوزستان از این تسهیلات 2 هزار و 100 میلیارد ریال بوده است.
وی اظهار داشت: مجموع تسهیلات بانکی از ابتدای امسال تاکنون 90 هزار میلیارد ریال بوده که در سطح کشور پرداخت شده است.
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه بانک توسعه تعاون کشور نقش بسزایی در زمینه اشتغال داشته است، گفت: انتظار می رود نقش بانک ها در جهت توسعه و رونق تعاونی ها و اشتغال، پیشرو و پررنگ تر شود تا شاهد رونق اقتصادی و پیشبرد تعاون و شرکت تعاونی در کشور باشیم.
سیدراضی نوری از متولی این کشتارگاه بویژه فرماندار شوش خواست زمینه را برای اشتغال جوانان منطقه فراهم کنند و به هیچ عنوان افراد غیربومی جذب نکنند.
فرماندار شوش نیز گفت: اجرای چنین طرح هایی موجب رفع بیکاری، رفع معضل اشتغال و توسعه تولید ملی می شود.
عدنان غزی افزود: بانک توسعه تعاون گام های خوبی در زمینه اشتغال در کشور بخصوص در استان خوزستان و شهرستان شوش برداشته است که جای تقدیر دارد.
به گزارش ایرنا کشتارگاه صنعتی ماکیان لذیذ با مساحت 2 هکتار و زیربنای 15هزار مترمربع با 90 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتباری بالغ بر 380 میلیارد ریال زمینه اشتغال بیش از 250 نفر را بصورت مستقیم فراهم خواهد کرد.
7280/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.