کریم بوستانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به این که تیم ما از پنجره نقل و انتقالات محروم شد انتظار داریم که مسئولان تیم ملی امید، نسبت به تیم ما عنایت ویژه ای داشته باشند و این سه بازیکن را در اختیارمان قرار دهند.
وی با بیان این که همزمان با اردوی تیم ملی باید در هفته هفدهم به مصاف تیم پدیده برویم گفت: همچنین چهار روز پس از این دیدار باید به مصاف پرسپولیس برویم از طرفی چون چند بازیکن مصدوم داریم نمی توانیم بدون حضور این سه بازیکن و تنها با 13 بازیکن به مصاف حریفان برویم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: در این فصل علاوه بر کسر 6 امتیاز نتوانستیم در تعطیلات زمستانی بازیکنی جذب کنیم که این موضوع به ضرر تیم ما شد.
وی افزود: تمرینات تیم به خوبی در حال برگزاری است و به غیر از چند بازیکن مصدوم مابقی بازیکنان به لحاظ جسمی در شرایط خوبی قرار دارند.
به گزارش ایرنا محمد شریفی، مهرداد پورابوالقاسم پور و وحید نامداری سه بازیکن تیم استقلال خوزستان با تشخیص کادر فنی به اردوی تیم ملی امید دعوت شدند. اردوی تیم‌ ملی امید از 20 تا 23 بهمن ‌ماه با حضور 26 بازیکن در تهران برگزار خواهد شد.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.