به گزارش ایرنا این دیدار روز سه شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان 2 تیم به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب شهاب گردان، حسین ساکی، سیروان قربانی، طالب ریکانی (84 - فردین عابدینی)، میلاد جهانی (69 - رضا جبیره)، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، سید محمد قریشی، جعفر سلمانی ( 69 - وینیسیوس برانکو)، وفا هخامنش و جاناتان بواریتو به میدان رفت.
تیم سپاهان نیز با ترکیب پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، مهدی کیانی، سعید آقایی، سجاد شهباز زاده، مهرداد محمدی (61 - جلال الدین علی محمدی)، بختیار رحمانی (60 - حامد بحیرایی)، محمد ایران پوریان، علی قربانی، ولادمیر کومان ( 84 - محمد کریمی) و سیاوش یزدانی مقدم بازی کرد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیمه اول را برتر از صدرنشین لیگ برتر آغاز کرد و با تحت فشار دادند مدافعان سپاهان سعی در رسیدن به گل داشت.
قضاوت این دیدار بر عهده کوپال ناظمی به کمک های محمدرضا منصوری و جلیل شعرانی بود.
مسلم مجدمی از تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شد.
طلایی پوشان آبادانی تا دقیقه 18 صاحب سه موقعیت خطرناک گلزنی شدند که درخشش دروازه بان سپاهان مانع از رسیدن آبادانی ها به گل شد.
از دقیقه 20 بازی متعادل دنبال شد و در این نیمه اتفاق خاصی روی دروازه های 2 تیم رخ نداد تا بازی در این نیمه بدون گل به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم باز هم این تیم صنعت نفت آبادان بود که بازی را هجومی آغاز کرد و صاحب 2 موقعیت گلزنی شد و یک بار هم توپ جانتان بواریتو به تیرک دروزاه سپاهان برخورد کرد.
سپاهان از دقیقه 60 کنترل بازی را در دست گرفت و یلعه نوعی با 2 تغییر تیم خود را به شکل هجومی درآورد.
نفتی ها با برنامه ریزی روی ضد حملات بارها خط دفاعی تیم سپاهان را دچار اشتباه کردند اما باز هم بی دقتی جانتان بازیکن برزیلی این تیم مانع از باز شدن دروازه سپاهان شد.
بازی در ادامه باز هم متعادل شد و 2 تیم در خلق موقعیت چندان موفقیت نداشتند تا بازی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یابد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی 17 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.