به گزارش ایرنا؛ در حالی که قرار بود چهارمین دوره وزنه‌برداری جام فجر که گزینشی المپیک 2020 نیز هست از روز دهم اسفند در اهواز برگزار شود، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از انصراف این میزبانی خبر داد.
«علی مرادی» رییس فدراسیون وزنه برداری در این باره گفت: براساس تفاهم نامه هایی که بین فدراسیون وزنه برداری، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، استانداری و اداره تربیت بدنی استان خوزستان انجام داده بودیم، قرار بر این بود مسابقات جام وزنه برداری فجر دهم تا چهاردهم اسفند در استان خوزستان برگزار شود اما روز گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان نامه ای را ارسال و از میزبانی این جام انصراف دادند.
وی افزود: با حضور در وزارت ورزش و جوانان با محمدرضا داور زنی جلسه ای را برگزار و با برخی استان ها درباره میزبانی جام فجر وزنه برداری رایزنی کردیم اما باید قبول کنیم وزنه‌برداری جام فجر که گزینشی المپیک 2020 با تورنمنت معمولی متفاوت است و احتیاج به امکانات و ساختارهای مناسب دارد.
رییس فدراسیون وزنه برداری در پایان گفت: با مذاکرات خوبی که داشتیم قرار بر این شد وزنه برداری جام فجر به میزبانی تهران برگزار شود.
ورزشی**م.ت**9129/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.