به گزارش ایرنا محمدرضا مهاجری عصر روز دوشنبه در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان در اهواز که به پیروزی تیمش منجر شد بیان کرد: برای ما قابل پیش ‌بینی بود که تیم استقلال خوزستان با تمام وجود و انرژی بازی می ‌کند اما روی هم رفته از عملکرد بازیکنانم پس از 50 روز تعطیلی راضی هستم.
وی با بیان اینکه برد مقابل استقلال خوزستان بسیار لذت بخش بود گفت: در شروع نیم فصل دوم سه امتیاز شیرین گرفتیم و این موضوع نویدبخش روزهای خوش برای مردم و فوتبال تبریز است؛ وظیفه ما این است که تیم را آماده کنیم تا در ادامه رقابت ها بهترین نتیجه را کسب کنیم.
مهاجری با اشاره به اینکه در این دیدار یک گل زدیم و چند موقعیت خوب دیگر را هم از دست دادیم افزود:در نیم فصل سه بازیکن ارزشمند خود را از دست دادیم اما نفرات خوبی را جذب کردیم که در ادامه به تیم کمک خواهند کرد؛ استقلال خوزستان امروز با همه بضاعت خود بازی کرد و بسیار جنگنده نشان داد.
وی در مورد تغییر زمان این دیدار گفت: به دلیل مشکل نور ورزشگاه غدیر اهواز زمان بازی را تغییر دادند که فکر می کنم دلیل دیگری باعث این تغییر ساعت بازی شد. امیدواریم مسئولان ورزش خوزستان شرایط ورزشگاه غدیر را بهبود ببخشند چرا که فوتبال خوزستان سرشار از تکنیک است و بازیکنان خوزستانی برای بازی خوب به زمین و ورزشگاه مناسب نیاز دارند.
سرمربی تیم ماشین سازی در خصوص عملکرد کارلوس کی‌روش و جدا شدن این مربی از تیم ملی نیز بیان کرد: به لحاظ فنی باید بگویم‌ که کی ‌روش به فوتبال ما هویت داد و در این راه مبارزه کرد؛ بازیکنان بزرگی در تیم ملی ما بودند که ما فکر می ‌کردیم اگر نباشند به مشکل بر می‌ خور‌یم اما این مربی پای همه چیز ایستاد و کار درست را انجام داد.
وی با بیان اینکه سطح کی‌ روش از فوتبال ما بالاتر است گفت: ما از کی‌ روش نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم و به جای اینکه در کنار او باشیم برایش دشمن تراشی می کردیم، بی شک اگر ما برنامه ریزی بهتری داشتیم می ‌توانستیم در جام جهانی به مرحله بالاتر صعود کنیم همچنین در جام ملت‌ های آسیا قهرمان شویم.
مهاجری با بیان اینکه در فوتبال ما همیشه خوش استقبال و بد بدرقه هستیم افزود: من به عنوان یک مربی شاید نمی ‌توانم هشت سال در شهر خودم دوام آورم اما کی روش با همه نا ملایمتی ‌ها در این مدت دوام آورد.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز، با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ماشین سازی به پایان رسید.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.