به گزارش ایرنا عبدالکاظم طالقانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشگاه اختصاصی فولاد از مجهزترین ورزشگاه های ایران است و بهتر است که بازی 2 تیم در این مکان برگزار شود.
وی در خصوص شرایط ورزشگاه غدیر گفت: در ورزشگاه غدیر به دلیل تعمیرات، سنگ و کلوخ بسیاری وجود دارد و ممکن است همچون بازی تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس هرگونه اتفاقی رخ دهد لذا باید از بروز این گونه اتفاقات جلوگیری شود.
طالقانی ادامه داد: ورزشگاه اختصاصی فولاد، آماده و مجهزتر از ورزشگاه غدیر است از طرفی بهتر است که افتتاح این ورزشگاه همراه با برگزاری دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس باشد.

** اگر این بازی در ورزشگاه فولاد برگزار شود هیچ گونه مشکلی رخ نخواهد داد
وی در خصوص آماده نشدن توقفگاه ورزشگاه فولاد گفت: معتقدم نباید موضوع توقفگاه این ورزشگاه را یک ایراد در برگزاری دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس بدانیم چرا که توقفگاه بیرون ورزشگاه غدیر هم نه شکل توقفگاه بوده و نه جای مفیدی برای توقف ماشین است اما بازی های لیگ در آن مکان برگزار می شود و تماشاگران خودرو خود را در مکان های خاکی بیرون از ورزشگاه متوقف می کنند. وی ادامه داد: فکر می کنم اگر این بازی در ورزشگاه فولاد برگزار شود هیچ گونه مشکلی رخ نخواهد داد البته کارشناسان امر هم باید در این خصوص نظر دهند.
رییس هیات فوتبال خوزستان در پاسخ به این پرسش که جاده دسترسی به ورزشگاه فولاد ترانزیتی بوده و امکان هرگونه اتفاق برای تماشاگران وجود دارد گفت: جاده ورزشگاه غدیر هم ترانزیتی است و تاکنون اتفاقات زیادی در این مکان رخ داده است، به هر حال باید یک زمانی ورزشگاه فولاد افتتاح شود اما نمی توان مردم را به درون ورزشگاهی (ورزشگاه غدیر) برد که در حال تعمیر است.
طالقانی افزود: اگر باشگاه فولاد می خواهد از میزبانی خود در این دیدار استفاده کند باید این بازی را در ورزشگاه فولاد برگزار کند. این کار شدنی است و نباید این موضوع را سخت گرفت. با توجه به تعمیرات موجود ورزشگاه غدیر از کسانی هستم که نمی گذارم این دیدار آنجا برگزار شود چون امکان هرگونه اتفاق وجود دارد.
وی گفت: جاده دسترسی به ورزشگاه، مختص شرکت فولاد است لذا می توان به هنگام بازی و در یک مقطع زمانی کوتاه جاده را ببندند و یا با اجرای طرح ترافیکی عبور و مرور خودروها را کنترل کرد.
پیش از این قرار بود بازی تیم های فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار شود اما به یکباره مسئولان باشگاه فولاد، ورزشگاه غدیر را برای انجام این دیدار تعیین کردند.
ورزشگاه مدرن فولاد خوزستان چندی پیش با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به بهره برداری رسید و به گفته مسئول مسابقات سازمان لیگ قرار بر این شد که دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس به عنوان نخستین بازی در این ورزشگاه برگزار شود.
در آن زمان تنها نقص ورزشگاه اختصاصی فولاد، نبود توقفگاه مناسب بود که به گفته مسئولان باشگاه فولاد قرار شد این نقیصه تا پیش از شروع مسابقات نیم فصل دوم برطرف شود این در حالی است که با وجود گذشت سه ماه از بهره برداری ورزشگاه فولاد، همچنان بحث توقفگاه این ورزشگاه برطرف نشده و به همین دلیل باشگاه فولاد ورزشگاه غدیر را برای انجام این دیدار حساس انتخاب کرده است.
ورزشگاه غدیر اهواز به دلیل برخی مشکلات درحال تعمیر است وبه گفته مسئولان ورزش خوزستان برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی، امکان برگزاری این دیدار در ورزشگاه غدیر وجود ندارد.
گفتنی است دیدار تیم های فولاد و پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر روز یکشنبه 21 بهمن در اهواز برگزار خواهد شد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.