مرتضی جمشیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 67 ناشر و نمایندگی عرب در 62 غرفه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
وی افزود: همچنین 557 ناشر و نمایندگی داخلی نیز از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند که از این تعداد 40 ناشر از خوزستان هستند.
معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه 10 کتابفروشی نیز از خوزستان در نمایشگاه حضور خواهند داشت بیان کرد: مجموع غرفه های نمایشگاه به 340 غرفه می رسد که 91 هزار و 125عنوان کتاب را ارایه می دهند.
وی با اشاره به تخفیف ٣٠ درصدی کتاب‌های ارایه شده در این نمایشگاه توضیح داد: کتاب های عرضه شده در حوزه های مختلف ادبیات، دین، کودک و نوجوان، کمک آموزشی و دانشگاهی خواهند بود.
جمشیدی با اشاره به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه ازجمله شب شعر،شب داستان، گرامیداشت شهدای 31 شهریور اهواز گفت: 'سرود سرخ حماسه'، 'خوزستان دروازه ورود تشیع'، 'رسانه و خانواده'، 'به روایت رود'، 'عصر تئاتر'، 'هجده هزار لبخند و گرافی'، 'شرح فتح'، 'روشن دلان کتابخوان'، 'مویه‌های منتشر'، 'ساکن خیابان درخت'، 'صد دانه یاقوت'، 'مکتب جنوب'، 'شب شهرزاد'، 'راه اندازی سامانه نشر'، 'شب ترجمه'، 'شب خانواده'، 'چتری از پرنده و 'پلاک چهل' عنوان برنامه های این دوره از نمایشگاه کتاب خوزستان هستند.
به گزارش ایرنا سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از ١٧ تا ٢٣ بهمن جاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.
7164/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.