سیدحسین مرعشیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رقابت های بین المللی کشتی فرنگی ترکیه با حضور 11 کشور دنیا روزهای 12 تا 14 بهمن در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که کشتی گیران خوزستانی به سه نشان طلا و سه برنز دست یافتند.
وی افزود: در وزن 67 کیلوگرم نیز حامد تاب نخستین نشان طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد؛ همچنین در وزن 72 کیلوگرم این رقابت ها امین کاویانی نژاد پس از شکست تمامی رقبا به نشان طلا دست یافت، در وزن 130 کیلوگرم نیز امیر قاسمی منجزی دیگر کشتی گیر خوزستانی صاحب گردن آویز طلا شد.
رییس هیات کشتی خوزستان ادامه داد: در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بار دیگر به میدان رفت و صاحب نشان برنز شد؛ همچنین پویا ناصرپور و مهدی محسن نژاد در اوزان 55 و 60 کیلوگرم به نشان برنز بسنده کردند.
وی با اشاره به اینکه خوزستان نقش پر رنگی در کشتی فرنگی کشور داشته و عمده نشان های کسب شده این رشته متعلق به کشتی گیران خوزستانی است گفت: تلاش می کنیم با برنامه ریزی منسجم و راهبردی در مسیر پیشرفت گام برداریم و نفرات جدیدی را به تیم های ملی معرفی کنیم.
مرعشیان با بیان اینکه تیم ایران با کسب چهار نشان طلا و سه نشان برنز به عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها دست یافت افزود: تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با 10 نماینده در این مسابقات حضور یافت که در اوزان 63، 77 و 97 کیلوگرم صاحب عنوانی نشد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.