به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی گفت: ماموران پلیس هنگام گشت زنی نامحسوس و هدفمند 2 سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ دالوند افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 20 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.
وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز روز شنبه نیز از دستگیری یک سارق حرفه ای با 10 فقره سرقت محتویات خودرو در این شهرستان خبر داده بود.

** دستگیری سارق حرفه ای منزل در شهرستان شادگان
فرمانده انتظامی شادگان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای منزل در عملیات غافلگیرانه پلیس خبر داد.
سرهنگ علیرضا میررضائی گفت: درپی وقوع چند فقره منزل در برخی مناطق شهرستان شادگان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس با تحقیقات تخصصی، در خصوص سرقت های به وقوع پیوسته، یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ میررضائی گفت: متهم در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت منزل اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد مشکوک مراتب را به سرعت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در پنجم بهمن نیز از دستگیری سارق حرفه ای با 22 فقره سرقت در شهرستان شادگان خبر داده بود.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.