به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی یکشنبه در آیین بهره برداری از 107 پروژه آموزشی در خوزستان که به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه قلم چی اهواز برگزار شد بیان کرد: ساخت و ساز مدرسه در خوزستان در سال های اخیر با همت خیرین و مسئولان استانی رشد بسیار خوبی داشته به گونه ای که به صورت تقریبی روزی 2 کلاس درس در خوزستان ساخته می شود.
وی گفت: در امر مدرسه سازی باید به مناطق روستایی ، محروم و کم برخوردار بیش از مناطق دیگر توجه داشت.
شریعتی همچنین با اشاره به افزایش بودجه اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خوزستان ادامه داد: اعتبار این اداره کل در سه سال اخیر از 760 میلیارد ریال به 2 هزار میلیارد ریال در امسال افزایش یافته که این مهم می تواند در افزایش روند مدرسه سازی در خوزستان کمک بزرگی کند.
وی بیان کرد: اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس خوزستان در ساخت فضاهای ورزشی برای دانش آموزان تلاش بیشتری را داشته باشد چراکه نوجوانان و جوانان در کنار تعلیم و آموزش نیاز به ورزش و سلامت جسمانی دارند.
بنیانگذار کانون فرهنگی و آموزشی قلم چی نیز در این آیین گفت:این تصور را داشتیم که خوزستان به دلیل داشتن صنعت و نفت شرایط خوبی در بخش فضاهای آموزشی دارد اما اینگونه نبود و این استان به ساخت مدارس زیادی نیاز دارد.
کاظم قلم چی ادامه داد: از سه سال گذشته که با شرایط خوزستان در بحث مدرسه سازی آشنا شدیم این موسسه به ساخت مدرسه در این استان اقدام کرده و مدارس زیادی با کمک خیران در خوزستان ساخته شده است.
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 107 پروژه آموزشی، ورزشی و پژوهشی در خوزستان با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.