به گزارش ایرنا محمد حیدری روز یکشنبه در جریان دیدار مسئول ایرنا دفتر دزفول افزود: این طرح ها در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، سازندگی، شهرداری و دهیاری های شهرستان دزفول می باشند که با تلاش های مسئولان پیشین و کنونی دزفول به مرحله بهره برداری رسیده اند.
وی با بیان اینکه 37 طرح به مناسبت دهه مبارک فجر در دزفول کلنگ زنی می شود، گفت: کشتارگاه تمام اتوماتیک طیور دزفول با ظرفیت اشتغالزایی برای 200 نفر در دزفول آماده بهره برداری است که با حضور یکی از مسئولان استانی یا کشوری افتتاح می شود.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: این کشتارگاه 100 درصد صنعتی است که نظیر آن در خاورمیانه با ذبح شرعی وجود ندارد.
وی فراهم کردن امکانات رفاهی و ارائه خدمات در مناطق محروم شهرستان دزفول را ضروری خواند و اظهار داشت: افتتاح راه های روستایی در منطقه محروم احمدفداله و سردشت دزفول نیز از برنامه های دهه فجر است.
حیدری افزود: طرح FTTC (فیبر نوری تا منزل) یکی دیگر از طرح های آماده بهره برداری دزفول است که در روزهای آینده با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دزفول افتتاح شود.
وی با بیان اینکه بیمارستان های تامین اجتماعی و تخصصی بانوان دزفول نیز آماده افتتاح هستند، گفت: چند گلخانه نیز در حوزه کشاورزی آماده بهره برداری شده اند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول مجتمع گلباران و طرح توسعه مجتمع مادر را از دیگر طرح های آماده بهره برداری این شهرستان دانست و افزود: این طرح ها توسط بخش خصوصی اجرا شده اند.
وی اظهار داشت: شرکت آوان طب که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی اتاق عمل فعالیت می کند، آماده بهره برداری است و در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.
حیدری با اشاره به اجرای طرح های راه سازی مختلف در دزفول افزود: اقدامات عمرانی دولت در کنار روحیه کار، تلاش و نشاط مردم، معنی پیدا می کند.
وی گفت: فاز دوم کارخانه فولاد روهینا دزفول نیز سال آینده با حضور رئیس جمهوری بهره برداری خواهد شد.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.