کیومرث آریان متین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این عدد مربوط به زیرساخت های اداره ورزش و جوانان است که با طرح های ورزشی آموزش و پرورش بیشتر می شود.
وی با اشاره به اجرای طرح های ورزش و جوانان در سه سال اخیر گفت: سالن 2 هزار و 500 نفری شهید سروندی با پیگیری و تلاش مسئولان شهرستان بعد از سال ها تکمیل شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک با بیان اینکه طرح های مختلفی در مناطق مختلف شهرستان آماده افتتاح است، افزود: برای بخش های الوار گرمسیری و مرکزی چندین طرح در زمینه ورزش و جوانان برنامه ریزی شده است.
وی بیان کرد: با توجه به توسعه زیرساخت های ورزشی در اندیمشک شاهد جهش خوبی در ورزش این شهرستان خواهیم بود.
آریان متین با تقدیر از فرماندار و نماینده اندیمشک برای برگزاری مسابقات بین المللی کشتی جام تختی افزود: این مسابقات با مدیریت بسیار عالی برگزار شدند و مردم اندیمشک با اخلاق مداری مسابقات را دنبال کردند.
وی با بیان اینکه پیاده روی همگانی برای اسفندماه سال جاری برنامه ریزی شده است، گفت: توسعه ورزش همگانی از جمله همایش پیاده روی، دوچرخه سواری و ورزش های پارکی از برنامه های اداره ورزش و جوانان اندیمشک است.
رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک افزود: تلاش بر این است که 28 هیات ورزشی شهرستان با حمایت بیشتر، عناوین و موفقیت های بیشتری کسب کنند.
اندیمشک با درخشش در میادین جهانی و ملی به عنوان قطب رشته کشتی فرنگی کشور شناخته می شود.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.