به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی و بهسازی 2 هزار و 12 طرح بسیج سازندگی در خوزستان بیان کرد: درایام دهه فجر برنامه های مختلفی با رویکرد انقلاب اسلامی و خدمت رسانی به مردم برگزار می شود اما سپاه خوزستان از ماه های گذشته مانند هر سال پروژه های محرومیت زدایی را دراین استان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)آغاز کرده است.
وی افزود: پارسال نیز بیش از 400 واحد مسکونی با پشتیبانی کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در مناطق محروم احداث شد.
وی همچنین به آغاز عملیات اجرایی طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در خوزستان اشاره کرد و گفت: امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات اجرایی 40 هزار طرح بسیج سازندگی با همکاری دستگاه های مختلف در سراسر کشور آغاز شد که دو هزار و 12 طرح در خوزستان اجرایی می شود.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد:اجرای این طرح ها می تواند در زمینه محرومیت زدایی
به ویژه در مناطق محروم موثر بوده و از سختی های زندگی مردم بکاهد.
وی گفت:اجرای طرح های محرومیت زدایی و اشتغال بسیج سازندگی از بزرگترین اقدامات سپاه در سال های اخیر بوده که تاثیر بسزایی در بهبود معیشت مردم خواهد داشت.
وی ادامه داد:همچنین درخصوص ساخت مساجد نیز در قالب طرح های بسیج سازندگی با سازمان تبلیغات اسلامی هماهنگی لازم صورت گرفته است.
وی در ادامه به تلاش تمامی دستگاه ها برای جلوگیری از سیلاب در خوزستان اشاره کرد و گفت: اگر در بحث سیلاب شهر رُفیّع، تلاش تمامی دستگاه ها نبود بی شک خسارت جبران ناپذیری به مردم وارد می شد.
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان افزود:بارندگی های اخیر خوزستان در 40 سال اخیر بی سابقه بوده که در پایین دست تلاش زیادی برای مهار سیلاب انجام شد.
وی بیان کرد: تمامی مسئولان خوزستان نیزدر بحث جلوگیری از سیلاب به خوبی از گروه های جهادی پشتیبانی کردند که جای قدردانی دارد.
عملیات اجرایی 40 هزار طرح عمرانی زود بازده بسیج سازندگی با رویکرد آب و اشتغال و با شعار دست در دست مردم ، پنجه در پنجه شیطان روز شنبه به صورت ویدئو کنفرانس به دستور فرمانده کل سپاه در سراسر کشور آغاز شد.
این آیین با حضور سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از فرماندهان سپاه در تهران و به صورت ویدئو کنفرانس در سطح استان ها برگزار شد.
آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح های بسیج سازندگی در خوزستان نیز با حضور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، شهردار کلانشهر اهواز ، فرماندار اهواز و جمعی از مسئولان بسیج سازندگی خوزستان در پادگان حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در اهواز برگزار شد.
از این 40 هزار طرح بسیج سازندگی 2 هزار و 12 طرح در خوزستان اجرایی می شود؛ این طرح ها شامل احداث و بهسازی منازل محروم و نیازمند، کتابخانه ، کارگاه اشتغال ،بهسازی معابر ،راه روستایی، طرح هادی،پل روستایی، مسجد، خانه عالم ،مجموعه فرهنگی ، خانه بهداشت ، پایگاه سلامت ،آبرسانی،مدرسه روستایی ،لایروبی و مرمت قنوات ، سالن و زمین ورزشی و... است.
7152/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.