به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمد پرون افزود: ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی امیدیه با کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، شناسایی و دستگیری وی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت: ماموران پلیس با هماهنگی مرجع قضایی موفق شدند متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم مقدار 19 کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و آلات استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد، و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
***
سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز گفت: یک سارق حرفه ای با 10 فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان اهواز دستگیر شد.
سرهنگ محسن دالوند افزود:ماموران پلیس در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان اهواز، مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی، یک سارق را دستگیر و در بازجویی پلیسی، وی به 10 فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد.
سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
***
** کشف 2 میلیارد ریال جک خارجی قاچاق در بهبهان
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف و ضبط 2 میلیارد ریال کالای قاچاق از نوع جک خارجی مربوط به کابینت در شهرستان بهبهان خبر داد.
سردار حیدر عباس زاده با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، افزود: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار 'حمایت از کالای ایرانی'، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهبهان با اقدامات اطلاعاتی و تشدید کنترل بر خودروهای عبوری، 2 دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
وی گفت: در بازرسی از این خودروها انواع جک خارجی مربوط به کابینت فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد که کارشناسان ارزش آنها را بالغ بر 2 میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان افزود:در این رابطه 2 قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.
7252/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.