به گزارش ایرنا امام جمعه شوش روز شنبه در جمع مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان در دفتر امام جمعه با بیان اینکه خدمت بی منت به جامعه از وظایف مسئولان است، افزود: این مسئولیت ها به پشتوانه خون شهدا به مسئولان داده شده است.
حجت الاسلام سید محمد امام با تاکید بر لزوم احترام مسئولان به مردم گفت: حضور مردم و مسئولان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ضروری است.
سید راضی نوری نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: اعتقاد الهی امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.
وی دهه فجر را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) دانست و افزود: اگر حمایت و پشتیبانی خداوند و مردم نبود به پیروزی نمی رسیدیم.
نوری با بیان اینکه دشمن با اعمال فشار قصد دارد ما را از رسیدن به اهدافمان باز دارد، گفت: کارها تا زمانی که از مردم فاصله نگرفته ایم به خوبی پیش می روند.
وی افزود: دشمن به شیطنت های خود ادامه می دهد و به دنبال براندازی نظام است لذا مسئولان باید به دغدغه ها و مشکلات مردم توجه کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شوش نیز گفت: مسئولان اخلاق مداری را معیار کار خود قرار داده و اجازه دهند مردم به ویژه مسئولان با آسودگی خاطر با آنها سخن بگویند.
عبدالحسن آل کثیر با تاکید بر لزوم انتقال تاریخ انقلاب اسلامی به نسل های بعد افزود: نسل چهارم انقلاب باید با مطالعه تاریخ بهتر از نسل اولی ها وقایع انقلاب را بدانند.
7280/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.