به گزارش ایرنا حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی در مصلای مهدیه این شهر با اشاره به تجمعات کارگران متروی اهواز، گفت: استاندار خوزستان به مطالبات کارگران متروی اهواز که چند روزی است شاهد نگرانی های آنها هستیم توجه کند.
وی همچنین به سیل اخیر در برخی شهرستان ها نیز اشاره کرد و افزود: این سیل به برخی مناطق استان به ویژه روستاهای شهرستان دشت آزادگان و هویزه خسارت وارد کرده که نگرانی همه مردم کشور به ویژه استان را به همراه داشته که ضمن تقدیر از همه مسئولانی که در مناطق سیل زده حضور یافتند، می خواهیم که تا پایان کار در کنار مردم بمانند.
حاجتی در ادامه با بیان اینکه امروز در فضای مجازی القا می کنند که انقلابی بودن و متقی بودن ارتباطی به هم ندارد، اظهار داشت: آیات 102 تا 147 سوره آل عمران نقشه راه متقی بودن را نشان می دهد.
وی گفت: متقی بودن فقط تسبیح انداختن نیست و این راهی که امام در آن گام برداشته و عنوان معمار انقلاب را گرفته، این مساله را ثابت می کند.
وی تاکید کرد: مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر درگیر شدن با فرعون زمان است، به این معنی که امروز باید با آمریکا شاخ به شاخ شویم.
امام جمعه موقت اهواز در ادامه 12 بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور را یادآور شد و گفت: دشمنان انقلاب نقشه نابودی آن را قبل از پیروزی انقلاب کشیده بودند و آنها این آرزو را همیشه به گور خواهند برد، همچنان که نظریه پردازان غربی، شکست نظریه های خود را اعلام کرده اند.
وی تصریح کرد: آنهایی که امروز با امام (ره) نیستند و علیه او مقاله می نویسند، یا با گرفتن پول، به ارزش های امام حمله می کنند، هیچکدام به حقیقت امام پی نبرده اند، و آنهایی که به حقیقت امام دست یافته اند، همراه او مانده اند.
حاجتی با بیان اینکه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در کشور با چالش هایی روبه رو هستیم افزود: نمی توانیم این چالش ها را نفی کنیم اما امروز همانطور که از صحبت از پراید 40 میلیون تومانی و گوشت کیلویی 100 تومان می کنیم، باید از وعده الهی برای پیروزی هم صحبت کنیم، زیرا همانطور که رهبری فرموده اند، با وجودی که برخی ها به دنبال خط سازش هستند، آمریکا در حال افول است و آینده از آن ملت ایران است.
وی تاکید کرد: ملت ایران ملت هوشیاری است و خیانت ها و نفوذی ها را فراموش نمی کند و دل به FATF، CFD و پالرمو نبسته همانطور که دل به برجام نبسته بود.
حاجتی افزود: دشمنان انقلاب تلاش کردند برای ما «تابستان داغ» به وجود بیاورند، اما نه تنها نتوانستند بلکه سرمای زمستان هم به آمریکا رفت و دولت «ترامپ» را تعطیل کرد، دولت «ترزامی» را از هم پاشید و بیچارگی «ماکرون» را به دنبال داشت.
وی با انتقاد از افرادی که دل به غربی ها بسته اند تصریح کرد: ملت ایران را تهدید به گرسنگی می کنند، در حالی که این ملت از تهدیدها نمی هراسد، زیرا پسماند غذای ایرانی ها می تواند 40 میلیون گرسنه آمریکایی را سیر کند.
9754/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.