به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز جمعه در آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطف و جاودانی برای ایران بود چرا که امام خمینی(ره) با طاغوت زمان درافتاد و نهضت مردمی انقلاب بر پایه عدل علوی شکل گرفت.
وی افزود: در آن دوران مبارزه با استکبار و دست رد زدن به غرب و شرق آغاز شد و امام خمینی(ره) یک امت بود که توانست ملت خود را علیه ظلم همراه کند و با روشنگری به مردم آگاهی ببخشد و میل خروج از استبداد را در مردم سامان دهد.
استاندار خوزستان گفت: امام خمینی (ره) حکومت را نه در اشرافی گری بلکه به دنبال مردم سالاری دینی بر پایه میهن دوستی می دانست.
استاندار خوزستان افزود: امام با تکیه بر مردم بنای استبداد را در ایران برانداخت و به دنبال حکومتی بود که مردم در آن نقش تعیین کننده داشته باشند.
وی گفت: در دهه فجر امسال دشمنان قسم خورده انقلاب با بی شرمی تمام گفته بودند نمی گذاریم ایران رنگ این جشن را ببیند اما اکنون شاهد برگزاری این جشن باشکوه هستیم .‌
وی تصریح کرد: ایران با شدیدترین تحریم ها و فشارها همراه بوده اما هیچ‌یک از اقدامات از اراده ملت به نظام و انقلاب کم نکرد.
استاندار خوزستان گفت: گذرا بودن قدرت های بشری و نترسیدن مقابل ابرقدرت ها و تکیه کردن بر مردم و همچنین قدرت تمام نشدنی مردم از درس های بزرگ امام خمینی(ره) بود .
وی گفت: همچنین رهرو راستین ایشان رهبر معظم انقلاب نیز بر همین چارچوب حرکت کرده و روز به روز بر اقتدار و بزرگی ایران اسلامی افزوده می شود.
شریعتی با اشاره به اینکه ایران اکنون قدرت برتر منطقه است افزود: رهبر معظم انقلاب با دستگیری و تحصیل در مکتب امام و با تدابیر و برنامه ریزی دقیق سکان این کشتی را مقابل تلاطم ها نگه داشته و قدرت های استکباری به غلط دنبال ایران هراسی هستند.
استاندار خوزستان گفت: سیاست ما دفاعی است و هیچگاه تعرض به کشوری نداشته ایم ولی زیر بار هیچ‌ ظلمی نیز نمی رویم زیرا ما بر مواضع اصولی خود که برپایه اسلام ناب محمدی(ص) است استوار ایستاده ایم .
وی افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دولت تدبیر و امید نیز با تلاش و کوشش دو چندان خود ادامه دهنده واقعی راه امام در مسیر سیاست های انقلاب است.
استاندار خوزستان بیان کرد: امروز کارگزاران دولت در استان نیز با تمام توان در برآورده کردن مطالبات مردم تلاش می کنند.
وی گفت: آن چه بیش از پیش در موضوع سیل اخیر در استان نمود داشته است همکاری تمام اجزای مختلف دستگاه های دولتی، نظامی و امنیتی در کنار هم برای حل مسأله است.‌
وی تصریح کرد: بدون هیچ‌گونه فاصله ای همگی در کنار هم به مردم خدمت کردند و سپاه ، بسیج ،ارتش و نیروی انتظامی در روزهای اخیر تلاش شبانه روزی برای جلوگیری از سیل داشتند و این تنها یکی از دستاوردهای و ارزش های انقلاب است.
استاندار خوزستان گفت: از همه گروه ها و تشکل ها و مردم و مسئولین می‌خواهیم با اتحاد در این راه حرکت کنند اگرچه هیچ دستگاهی کامل نیست اما تکامل بدون اتحاد و‌ همدلی خلق نمی شود و نباید به نوعی رفتار کنیم که در زمین دشمن بازی کنیم .
آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه با حضور جمعی از مسئولان استان در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد .
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.