به گزارش ایرنا آیت الله سید علی شفیعی روز جمعه در دیدار جمعی از مسئولان استان در نخستین روز از ایام دهه فجر اظهار داشت: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره فتوای تعدادی از فقها،مراجع تراز اول تقلید و عالمان شیعه بر حفظ نظام بوده و این نشان دهنده ارزش های بالای این حماسه بزرگ ملت ایران است.
وی افزود: مخالفت با نظرات این علما و فقها مخالفت با امام زمان(ع) است و هرشخصی در هر سمت و پستی در سطح دولت و نظام مکلف است به تناسب شغل و‌ مسئولیت خود به هرچه برای حفظ نظام موثر است، عمل کند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگرچه در حال حاضر نظام ما مشکلات داخلی ، خارجی و اقتصادی دارد اما باید دانست که انجام کارهای بزرگ مشکلات بزرگی نیز به همراه دارد.
آیت الله شفیعی گفت:مردم با تمامی مشکلات، گرفتاری ها و فشارها از این همه آب جاری و سرازیر از سد ها و کارون خرسند هستند که ما نیز چیزی غیر از خرسندی مردم را نمی خواهیم.
وی تصریح کرد: خوزستان امسال بیشترین سهم را از باران داشته و مردم همواره شکرگزار خداوند هستند اما
ما نیز باید به وعده های خود نسبت به مردم وفا کنیم.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: اگرچه در خوزستان مشکلاتی وجود دارد اما به نسبت سال های گذشته این استان بهترین دوران خود را سپری می کند.
وی ادامه داد: بحث احیای زمین های کشاورزی در خوزستان در قالب طرح 550 هزار هکتاری یکی از اقدامات موثر در استان بوده که فاز نخست آن به بهره برداری رسیده است و فاز دوم آن نیز در حال انجام است و امید می رود این طرح با سرعت پیش برود.
آیت الله شفیعی گفت: استاندار خوزستان یکی از دولتمردان فعال کشور بوده و تنها شخصی است که رهبر معظم انقلاب در جلسه ای از وی تجلیل کردند و در خوزستان به همت استاندار اقدامات خوبی تاکنون در راستای خدمت به مردم انجام شده است.
استاندار خوزستان به همراه جمعی از مسئولان استان روز جمعه در نخستین روز از ایام دهه فجر با آیت الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.