به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی پنجشنبه شب در جریان بازدید از سیل بند زاویه های دزفول افزود: طغیان رودخانه دز مشکلات جدی در شهرستان دزفول ایجاد نکرد ولی در شهرستان های سوسنگرد و هویزه به ویژه در شهر رفیع و روستای آلبوعفری با مشکل جدی مواجه شدیم.
وی اظهار داشت: روستای آلبوعفری در مسیر رودخانه کرخه قرار داشت و در شهر رفیع شاهد شکستگی سیل بندها و پیشروی آب بودیم البته با اقدامات سریع مردم و دستگاه های اجرایی این مشکلات مدیریت شدند.
استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم تقویت و ترمیم تمام سیل بندهای استان از جمله سیل بند زاویه ها در دزفول گفت: هنوز در نیمه زمستان هستیم و باید خود را برای ادامه بارش های زمستانی و بهاری آماده کنیم.
وی افزود: انتظار می رود فرمانداران با تشکیل ستاد مدیریت بحران در مکان هایی که آسیب دیده ایم، امکانات را بسیج کنند تا در بارش های بعدی با مشکل مواجه نشویم.
به گزارش ایرنا استاندار خوزستان عصر پنجشنبه در بدو ورود به دزفول با خانواده شهیدان سعید زارع و حسین ولایتی فر از شهیدان حادثه تروریستی رژه اهواز دیدار کرد.
بررسی مراحل اجرایی فاز دوم کارخانه فولاد روهینا جنوب و بازدید از طرح هزاره سوم شهروند دزفول از دیگر برنامه های سفر استاندار خوزستان به این شهرستان بود.
3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.