به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه در جریان بازدید از طرح هزاره سوم شهروند دزفول با بیان اینکه این طرح 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: 50 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح نیاز است که بعد از برآورد کارشناسی 50 درصد اعتبار مورد نیاز از طریق استانداری تامین می شود.
استاندار خوزستان با بیان اینکه این مجتمع بدلیل استحکام سازه در برابر بلایای طبیعی مقاوم است، افزود: این مجتمع در شرایط عادی برای مصارف ورزشی، فرهنگی و هنری و در مواقع بحران به عنوان سالن مدیریت بحران استفاده می شود.
شهردار دزفول نیز با بیان اینکه هزاره سوم یک مجتمع چند منظوره است، گفت: این مجتمع در سه طبقه احداث شده و نزدیک به 20 اتاق، 2 سوئیت، رستوران، چهار خوابگاه، کافه و 2 انبار آذوقه دارد.
محمدعلی دوایی فر افزود: ستاد فرماندهی خواهران و برادران، پارکینگ به ظرفیت 132 خودرو و تمام امکانات مورد نیاز برای مدیریت بحران در این مجتمع درنظر گرفته شده است.
وی پیشرفت فیزیکی طرح هزاره سوم شهروند را 70 درصد اعلام کرد و گفت: تکمیل سقف مجتمع به تنهایی نزدیک به 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
شهردار دزفول با بیان اینکه این مجتمع قابلیت برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف را دارد، افزود: رستوران این مجتمع از طرف پارک علی کله نیز ورودی خواهد داشت.
استاندار خوزستان عصر پنجشنبه در بدو ورود به دزفول با خانواده شهیدان سعید زارع و حسین ولایتی فر از شهیدان حادثه تروریستی رژه اهواز دیدار کرد.
بررسی مراحل اجرایی فاز دوم کارخانه فولاد روهینا جنوب و بازدید از سیل بند زاویه های دزفول از دیگر برنامه های سفر استاندار خوزستان به این شهرستان بود.
3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.