به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی در سراسر استان به صورت مستمر در جهت مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی های غیرمجاز اقدام کرده اند.
وی افزود: در این رابطه از روز شنبه تا پنجشنبه هفته جاری 98 نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز در استان دستگیر و از مخفیگاه متهمان تعداد 13 قبضه سلاح جنگی و 101 قبضه سلاح شکاری غیرمجازبه همراه یک هزار و 576 عدد انواع فشنگ کشف شده است.
سردار عباس زاده گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی سطح استان معرفی شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان همچنین در یکم بهمن ماه سال جاری به اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز طی چهار روز در استان اشاره کرده بود که در این خصوص 119 قبضه اسلحه شکاری و جنگی کشف و 107نفر نیز دستگیر شده بودند.

*اعتراف 2 سارق محتویات خودرو به 20 فقره سرقت در اهواز

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از دستگیری 2 سارق حرفه ای محتویات خودرو با 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محسن دالوند در این خصوص گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس حین گشت زنی های نامحسوس و هدفمند 2 سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ دالوند تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 20 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کرد.
وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز همچنین در هشتم بهمن ماه از دستگیری سه سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو با 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داده بود.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.