مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: سیل در محل کنترل و مهار شده است، ولی نیاز به تثبت دارد و با توجه به وضعیت سیل بند احتمالا تا فردا شب ۱۲ بهمن ماه عملیات روی سیل بند ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، کیامرث حاجی زاده در جلسه ای که در محل سیل بند رفیع به منظور چگونگی ادامه عملیات روی سیل بند تشکیل شد، اظهار داشت: عملیات ترمیم هنوز تمام نشده است و همچنان ادامه دارد، اما الان کار ترمیم به مرحله تخصصی و فنی رسیده است.

وی گفت: در این مرحله از ترمیم سازمان آب و برق وظیفه نشت گیری سیل بند را برعهده  دارد و باقی دستگاه ها و ماشین آلات تا پایان عملیات در صحنه باقی می مانند.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان بیان کرد: روستاهای بسیاری در حاشیه دز و کرخه در معرض سیل قرار دارد، لذا تمامی امکانات در همه استان بسیح شده اند و تمام قد پای کار هستند.

وی تصریح کرد: مردم شریف رفیع در مساله بحران سیل مردانه در کنار مسئولان  پای کار آمدن که جا دارد از آنها تقدیر کنیم.

حاجی زاده عنوان کرد: مردم رفیع چه در زمان انقلاب اسلامی و چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و هم اکنون همواره رشادت هایی را در طول تاریخ از خود نشان داده اند و این رشادت ها بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی با تشکر از تمامی نیروهای امدادی، عملیاتی، خدماتی، نظامی و بسیج مردمی، اظهار کرد: استاندار خوزستان نیز یک شبانه روز  در محل حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.