وحید کیانی روز پنج شنبه در حاشیه گرد همایی مسئولین مراکز ثابت و سیار و پستی کانون استان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اجرای برنامه ‌های فرهنگی، هنری و ادبی را با موضوع گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان در 62 مرکز ثابت، سیار و پایگاه‌ های فرهنگی هنری کانون در 30 شهر و بیش از 60 روستا استان خوزستان با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» آغاز شد.
وی برگزاری مسابقه‌ های نقاشی، کتاب‌ خوانی، پرواز بادبادک ‌ها، شعرخوانی، پوستر سازی، جورچین تصاویر انقلابی و برپایی ایستگاه‌ های نقاشی روی پارچه، روز نگار انقلاب، کاردستی، نمایش عروسکی و کاغذی را از جمله برنامه ‌های مراکز کانون در ایام ‌الله دهه فجر 1397 عنوان کرد و افزود: در این ایام نمایشگاه و ایستگاه مطالعه کتاب ‌های مربوط به انقلاب کارگاه نوشتن خلاق، معرفی شخصیت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، قصه‌ گویی، و گل ‌باران تمثال امام خمینی (ره) توسط مربیان با حضور کودکان و نوجوانان انجام می شود.
کیانی برپایی ایستگاه گریم و شرکت در مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن‌ ماه را دیگر برنامه‌ های مراکز کانون خوزستان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این ایام مجددا مرکز فرهنگی هنری کانون ملاشیه ویژه گروه سنی کودک و نوجوان این منطقه محروم بازگشایی می کند.
وی تصریح کرد: این گردهمایی سراسری با حضور مربیان مسئول مراکز کانون شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان، کارون، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، رفیع، شوش، هویزه، شادگان و هفتکل برگزار شد.
این عضو شورای اجتماعی استان خوزستان همچنین افتتاح دو پایگاه فرهنگی هنری در مناطق کم برخوردار کوی علی ‌آباد و زویه را از جمله برنامه های کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در این ایام اعلام کرد و گفت: همچنین مسابقه نقاشی «یک خاطره، یک تصویر» ویژه‌ گروه سنی هفت تا 15 سال دیگر برنامه کانون در ایام‌ الله دهه فجر است که در آن کودکان و نوجوانان علاقمند‌ می توانند بهترین خاطرات بزرگترهای خود را از دوران انقلاب اسلامی که شنیده اند را نقاشی کنند.
کیانی راه ‌اندازی دو انجمن ادبی کودک و نوجوان در شهرستان‌ های آبادان و بندر امام خمینی (ره) را دیگر برنامه ‌های کانون در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: در این ایام نمایشگاه آثار ادبی از 22 شاعر خوزستانی به بهانه 22 بهمن همزمان در اهواز برپا می ‌شود.
رئیس کارگروه کودک و نوجوان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان خوزستان یادآور شد: همچنین در این ایام کارگاه نقد و بررسی پویانمایی ویژه‌ کودکان و نوجوانان با حضور 'شیوا مقانلو' بر پا خواهد شد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان 62 مرکز ثابت و سیار دارد که کودکان 6 تا 17 ساله از فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی آن استفاده می کنند.
9931/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.