علی خدادادی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد : اکثر خانه های این شهر تخلیه و ساکنان این منطقه به منازل بستگان خود و یا مساجد منتقل شده اند.
وی با اشاره به ادامه ارزیابی و امدادرسانی توسط امدادگران هلال احمر در این منطقه ، گفت: بر اساس آمار اعلام شده در شهر رفیع یک هزار و 6 خانوار زندگی می کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: تاکنون 480 بسته غذایی در روستاهای آلبوعفری، چولانه و حجیه دشت آزادگان توزیع شده است.
خدادادی ادامه داد: در شهرستان شوشتر تمام سیل بندهای مناطق متأثر از سیلاب، بررسی شدند و وضعیت در مناطق سیلابی پایدار است.
وی با اشاره به ادامه امدادرسانی در شهرستان دزفول بیان کرد: چهار نفر در زاویه مشعلی شهرستان دزفول در محاصره سیلاب بودند که امدادگران، نجات یافتند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: امدادرسانی به 21 خانوار در مناطق الوار گرمسیری، سبزآب، چم گلک، جاده کرخه و پشمینه زار از توابع شهرستان اندیمشک انجام شد.
بر اثر بارش باران و رهاسازی آب از سد دز و کرخه و افزایش دبی رودخانه ها از ابتدای هفته جاری ، مناطق مختلفی از شهرستانها در مسیر این رودخانه ها در خوزستان در روزهای اخیر ، دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند.
شکسته شدن سه سیل بند در شهرستان هویزه و دشت آزادگان دیروز دوشنبه بر اثر افزایش دبی رودخانه کرخه ،باعث جاری شدن سیلاب در برخی روستاهای این مناطق شد.
7158/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.