به گزارش ایرنا علیرضا مسرور روز یکشنبه در گردهمایی مربیان پیشتاز خوزستان در تالار طلاییه اهواز بیان کرد: 100هزار دانش آموز و سه هزار مربی در سازمان دانش آموزی خوزستان عضو هستند، در عین حال امکانات این سازمان برای عضوگیری بیشتر دانش آموزان اندک است.
وی گفت: امید است درآینده منابع سازمان افزایش یابد تا امکان ارایه خدمت بیشتر به دانش آموزان باشیم.
مسرور با بیان اینکه سازمان دانش آموزی خوزستان 9 کرسی در مجلس شورای اسلامی دانش آموزی دارد افزود: از دیگر فعالیت هایی که در این سازمان در حال انجام است آموزش خبرنگار در خبرگزاری زیر نظر این سازمان به نام پانا است که در بیشتر مدارس خوزستان نمایندگی دارد.
وی ادامه داد: سازمان دانش آموزی در ایجاد نشاط و شادی در مدارس و در بین دانش آموزان تاثیر گذار است و این سازمان در تربیت دانش آموزان توانمند و با انگیزه قدم بر می دارد.
وی گفت: دانش آموزان سرمایه های جامعه هستند و باید از این سرمایه به خوبی نگهداری کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز گفت: تاریخ ایران را باید به 2 بخش پیش وپس از پیروزی انقلاب اسلامی تقسیم کرد که حاکمان و پادشاهان پیش از انقلاب استعمارگر و استعمارپذیر بودند.
محمد تقی زاده ادامه داد: تنها پیام انقلاب اسلامی به دنیا این بوده که نمی خواهیم استعمارگر و استعمارستیز باشیم و خواهان استقلال و تکیه بر فرهنگ و دین اسلام را داریم.
وی ادامه داد: باید به دانش آموزان امروز، اسلام، ایران و ولایت را معرفی کنیم تا در آینده شهروندانی نخبه داشته باشیم.
7158/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.