غلامرضا شریعتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اقدامات انجام شده در کوی مهدیس اهواز بیان کرد:شاهد بروز تغییرات مثبتی در زیرساخت های این منطقه همچون آب، فاضلاب و برق هستیم.
وی ادامه داد: شرایط زندگی ساکنان این منطقه پیش از این مانند ساکنان سکونتگاه های غیر رسمی بود درحالی که تمام مجوزهای لازم را گرفته و عوارض را پرداخت می کنند.
وی با بیان اینکه زیر ساخت ها در کوی مهدیس اهواز به مراتب بهتر شده افزود:مصوبات بسیاری برای توسعه و پیشرفت این منطقه در دستور کار قرار دارد که در سه بازه زمانی اواخر امسال، خرداد و مهر سال آینده به اتمام می رسند.
شریعتی در خصوص منطقه اسلام آباد واقع در شهرستان کارون نیز گفت:اعتبار لازم برای آسفالت و عمران شهری در اختیار شهرداری کوت عبدا... قرار داده ایم اما شهرداری منتظر حل شدن بحث فاضلاب است که به گفته مسئولان آبفا این مساله تا فروردین سال آینده به اتمام می رسد.
پس از تبدیل کارون به شهرستان و جدایی از اهواز، در ابتدا پل ششم به عنوان مرز دو شهرستان تعیین شد اما پس از درخواست استانداری خوزستان قرار بود مرز این 2 شهرستان تغییر کند و خیابان جنت به عنوان مرز تعیین شود که در این صورت بخشی از کوی مهدیس و مجتمع بنکداران در حوزه شهرستان کارون قرار می گرفت. تعیین نشدن مرز اهواز و کارون در این سال ها مورد اختلاف بوده و منتظر ابلاغ اصلاحیه از سوی وزارت کشور هستند که این امر تاکنون انجام نشده است.
بر اساس مصوبه هیات دولت و طرح جامع اهواز، کوی مهدیس اهواز پس از سال ها بلاتکلیفی 2 سال پیش به کلانشهر اهواز واگذار شد؛ بالغ بر 40هزار نفر جمعیت در کوی مهدیس ساکن هستند.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.