به گزارش ایرنا امام جمعه دزفول در این یادواره گفت: یادواره های شهدا خون تازه ای در کالبد انقلاب است و باعث ایجاد روح خودباوری در جامعه می شود.
حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی افزود: جوانان با قهرمانی ها و حماسه های اسطوره ها و شهدا شخصیت پیدا می کنند و هویت آنها شکل می گیرد.
وی برگزاری چنین یادواره هایی را بهترین راه مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمن دانست و اظهار داشت: این یادواره ها در ایستادگی مقابل دشمن و خنثی کردن نقشه ها و برنامه های آنها موثر است.
امام جمعه دزفول افزود: همه نیروهای مسلح بویژه نیروهای ارتش در دوران دفاع مقدس با از جان گذشتگی و فداکاری و با تمام قدرت از کشور، نظام و ولایت دفاع کردند؛ اکنون ما نیز باید آن حماسه ها و جانفشانی ها را به مردم معرفی کنیم.
وی افزود: نیروهای مسلح امروز هم گوش به فرمان ولایت و رهبری و آماده دفاع هستند.
امیر سرتیپ بازنشسته خلبان احمد مهرنیا نیز با اشاره به خدمات، جانفشانی و رشادت های نیروهای مسلح گفت: علاوه بر معرفی شهدا باید افرادی که حماسه های فراوانی در دوران دفاع مقدس آفریدند ولی شهید نشدند را نیز تکریم کنیم چراکه همین افراد همواره آماده خدمت و جانفشانی هستند.
وی با بیان اینکه جوهر قلم عالمان کمتر از خون شهدا نیست، افزود: دشمن با علم و برنامه ریزی با ما می جنگد ما نیز باید با علم آموزی و استفاده از تجربیات گذشته با دشمن مقابله کنیم.
7278/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.