به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری عصر شنبه در نشست هم اندیشی برگزاری یادواره شهدای غواص اندیمشک در ناحیه مقاومت بسیج افزود: خلوص نیت و ویژگی های بارز شهدای والامقام باید در آیین های ویژه گرامیداشت آنها به خوبی تشریح شود.
وی اظهار داشت: جامعه امروز به فرهنگ سازی بیشتر درخصوص جایگاه والای شهدا و نقش محوری این انسان های والامقام نیاز دارد.
امام جمعه اندیمشک افزود: تکیه بر داشته های فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شرایط کنونی که ابزارهای دشمن برای آسیب به جامعه متفاوت شده و جنگ نظامی دشمن به جنگ عقیدتی و فرهنگی تغییر یافته، ضروری است.
وی گفت: برنامه های فرهنگی مرتبط با شهدا باید با کیفیت بیشتر از همیشه برگزار شود ضمن اینکه به لحاظ محتوایی باید با برنامه ریزی و رویکرد بهتر به این برنامه ها توجه شود.
فرماندار شهرستان اندیمشک نیز اظهار داشت: این شهرستان در دوران دفاع مقدس برای دفاع از کیان اسلامی به خوبی نقش آفرینی کرد.
پیمان جهانگیری افزود: هنوز واقعیت های دفاع مقدس در اندیمشک و نقش شهدای گرانقدر شهرستان در عرصه دفاع مقدس به خوبی تبیین نشده است و باید برای بیان زوایای پنهان این حماسه های ایثار و مقاومت تلاش بیشتری کرد.
وی حماسه 4 آذر 65 و ششم مهر 59 را نمونه بارز حماسه آفرینی مردم اندیمشک در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: مردم شهید پرور اندیمشک در دفاع از حریم اهل بیت(ع) نیز با تقدیم شهدای مدافع حرم، اعتقاد خود را به ارزش های اسلامی نشان دادند.
وی افزود: یادواره شهدای غواص شهرستان در روزهای آتی با محور بیان ویژگی های شاخص این شهدای گرانقدر و نقش پررنگ این عزیزان در حفظ کیان اسلامی برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا این نشست که با حضور فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد در خصوص برگزاری یادواره شهدای غواص اندیمشک تصمیم گیری شد.
شهرستان اندیمشک 31 شهید غواص دارد.
مردم اندیمشک در مجموع بیش از یکهزار شهید تقدیم به انقلاب اسلامی کرده اند.
7281/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.