به گزارش ایرنا علی حسین حسین زاده عصر شنبه در نشست شورای اداری خوزستان در محل سرسرای شهید هاشمی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: 50 هزار فعالیت و برنامه در قالب 14کمیته برای برگزاری این جشن ها در خوزستان تعریف شده است.
وی با متمایز دانستن انقلاب اسلامی ایران از سایر انقلاب های دهه 20 میلادی افزود: سه ویژگی وجود اندیشه شیعی و فرهنگ عاشورایی، رهبریت و مردم از ارکان انقلاب اسلامی است که ارزش های بسیاری برای نظام به دنبال داشته است.
حسین زاده بیان کرد: برخلاف سایر انقلاب ها که پس از مدتی از شعارهای خود کناره گیری می کنند، انقلاب اسلامی همچنان به این سه رکن اساسی پایبند بوده است.
وی ادامه داد: دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی نیز در راستای همین سه رکن است از این رو امیدوارم برنامه های مناسبتی دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با وحدت بیشتری برگزار شود.

** تلاش دشمن برای تلخ کردن کام مردم در جشن انقلاب
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز گفت: تلاش دشمنان برآنست که چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را به کام ملت تلخ کند اما مردم ایران این جشن را متفاوت از هرسال برگزار خواهند کرد.
حجت الاسلام سید لطف ا... سپهر با اشاره به اینکه 50 هزار فعالیت در 14کارگروه برای برگزاری این جشن ها در خوزستان تدوین شده ادامه داد: کمیته های بانوان، علم و فناوری، کار، تعاون و فعالیت های اجتماعی، ورزش و جوانان، روستا و عشایر، اقوام و ادیان بخشی از کارگروه های فعال در این ایام است.
وی با تاکید بر وجود روح امید و نشاط در برنامه ها گفت:باید عملکرد چهل ساله انقلاب اسلامی و خدمات ارایه شده آن به ملت ایران تشریح شود.
حجت الاسلام سپهر ادامه داد: تلاش می کنیم که راهپمایی 22 بهمن امسال باانگیزه تر و پرشکوه تر از سال های پیش برگزار شود.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.