به گزارش ایرنا حجت الاسلام'سید علیرضا ادیانی' روز شنبه در آیین تکریم و معارفه روسای عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و مرزبانی خوزستان حسینیه الزهراء (س)ستاد فرماندهی استان با بیان اینکه زیرساخت همه اقدام های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی امنیت است افزود:امنیت بالاترین دستاورد انقلاب و نظام اسلامی است که نیروی انتظامی برای ملت انقلابی ایران به ارمغان آورده است.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در خدمت مردم است و پرسنل آن برقراری برای امنیت و نظم عمومی، اجتماعی، مدنی و اخلاقی در جامعه اسلامی تلاش می کند.
حجت الاسلام ادیانی افزود: نیروی انتظامی برای اینکه بتواند نقش پیش برندگی خود را برای انقلاب ایفا کند باید به عنوان یک نیروی امنیت ساز و پیش رونده ایفای نقش کند.
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در این آیین که شماری از کارکنان و فرماندهان انتظامی خوزستان حضور داشتند در سخنانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با عملکرد خود در این سال های اخیر رضایت مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران را جلب کرده است گفت: در این خصوص رهبر فرزانه اتقلاب از روند رو به رشد نیروی انتظامی در خدمت رسانی به مردم نیز تقدیر کرده اند و ما نباید به وضعیت فعلی قانع باشیم.
وی با اشاره به نظرسنجی های انجام شده توسط موسسه های نظرسنجی بی طرف در خصوص عملکرد ناجا افزود : این نظر سنجیها نشان می دهد که مردم از مجموعه عملکرد نیروی انتظامی رضایت دارند و امیدوارم میزان رضایت مندی مردم از ناجا هر روز بیشتر شود تا به نقطه مطلوب برسیم.
حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملت و قوه قهریه نظام اسلامی است بر ارتقای سطح آموزش وبهره گیری کامل از ظرفیت های بی نظیر نیروی انتظامی در تعمیق امنیت روحی و روانی احاد جامعه تاکید کرد.
در این آیین که فرماندهان انتظامی و مرزبانی خوزستان حضور داشتند حجت الاسلام 'علی رضا اسدی ارجمندی' به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خوزستان و حجت الاسلام احمد پورامیری به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی و دریابانی خوزستان معرفی شدند.
6065/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.