محمد الیاسی روز جمعه پس از قهرمانی در رقابت های کشتی فرنگی جام تختی که در اندیمشک برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ماه ها پیش برای حضور در رقابت های جام تختی تمرینات پرفشاری انجام دادم و امروز بسیار خوشحالم که توانستم مزد زحمات خود را بگیرم.
ملی پوش وزن 67 کیلوگرم کشورمان افزود: این رقابت ها در سطح فنی بسیار بالایی برگزار شد و تقریبا تمام حریفان قدر ایرانی در این وزن حضور داشتند؛ بی شک کشتی گرفتن مقابل کشتی گیران ایرانی بسیار دشوار است و من هم از این موضوع مستثنی نبودم.
وی ادامه داد: در دور نخست مسابقات، کشتی سختی در مقابل حریف کرواسی داشتم و توانستم از سد آن عبور کنم همچنین در مراحل نیمه نهایی و فینال بازی های بسیار نفس گیری برابر حریفان ایرانی داشتم که خوشبختانه با دست پر از میدان خارج شدم.
الیاسی افزود: در مرحله نیمه نهایی کار بسیار دشواری در مصاف با احمد خرسانی داشتم که به یاری خداوند موفق به پیروزی در برابر او شدم. خرسانی همیشه برایم به عنوان یک دوست بوده و ما تنها در زمین کشتی رقیب یکدیگر هستیم.
به گزارش ایرنا محمد الیاسی در دور نخست با نتیجه پنج بر 2 دانیل جانسیچ از کرواسی را مغلوب کرد. وی در دور بعد و مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 2 بر یک از سد احمد خرسانی گذشت و راهی مرحله فینال شد. الیاسی در این مرحله نیز با شکست بهرام معروف خانی به مقام نخست دست یافت.
سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی ایران جمعه در اندیمشک به پایان رسید.
109 کشتی گیر از ایران و هشت کشور خارجی در این رقابت ها حضور داشتند.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.