سامان عبدولی روز جمعه پس از کسب نشان نقره در رقابت های جام تختی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها از سطح بالایی برخوردار بود و همه کشتی گیران مطرح ایران و چند کشور جهان آمده بودند تا در این رقابت ها با دست پر از میدان خارج شوند.
دارنده مدال نقره رقابت های جام تختی افزود: با توجه به این که این مسابقات در اندیمشک برگزار می شد پیش از آغاز مسابقات تمرینات بسیار خوبی انجام داده بودم و از هر لحاظ آماده کسب مدال طلا بودم اما در بازی فینال با وجود ین که از حریفم پیش بودم با ناداوری من را بازنده کردند.
وی عنوان کرد: تیم هایی همچون آذربایجان، کوبا و گرجستان با نفرات با تجربه خود وارد مسابقات شدند و این موضوع به زیبایی مسابقات کمک کرد، بی شک تمام کشتی گیران کشورمان به دنبال کسب خوش رنگ ترین مدال بودند که در این امر نسبتا موفق ظاهر شدند.
عبدولی افزود: دور نخست برابر کشتی گیری از کشورمان به پیروزی رسیدم، در مرحله بعد با برادرم کشتی گرفتم که از سد او عبور کردم همچنین در بازی نیمه نهایی کشتی گیر گرجستانی را شکست دادم و راهی فینال شدم.
وی عنوان کرد: در بازی فینال به مصاف محمد نوربخش رفتم که در یک کشتی نفس گیر در تایم اول از این حریف پیش افتادم، در تایم دوم با وجود این که دستانم به خوبی کار می کرد داور مسابقه به من اخطار کم کاری نشان داد و همین امر موجب شد که بازنده میدان شوم.
به گزارش ایرنا از افتخارات سامان عبدولی می توان به کسب مدال نقره وبرنز مسابقات قهرمانی کشتی آسیا در سال های 2016 و 2017 اشاره کرد.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.