ژوزه ماریو روز جمعه پس از پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها در سطح بسیار خوبی برگزار شد اما نفرات ما به غیر از 2 وزن در حد انتظار ظاهر نشدند و معتقدم برای کسب نتایج بهتر باید تلاش بیشتری کنیم.
وی اظهار داشت: متاسفانه برخی از کشتی گیران ما عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و اگر دقت لازم را داشتند، می توانستیم روی سکو برویم.
وی با بیان اینکه چهره های خوب و کم نام و نشانی در این رقابت ها حضور داشتند، افزود: مسابقات جام تختی یکی از معتبرترین رویدادهای بین المللی از نگاه اتحادیه جهانی است که حضور تماشاگران ایرانی به این رقابت ها رونق بیشتری داد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کوبا حضور کشتی گیران بسیار خوب در تیم های ایران، آذربایجان و گرجستان را باعث زیباتر شدن رقابت ها دانست و گفت: ما در کنار این تیم ها سعی کردیم کشتی های خوبی بگیریم و سطح آمادگی نفرات خود را امتحان کنیم که خوشبختانه در 2 وزن با کسب نشان طلا عملکرد خوبی داشتیم.
ماریو عنوان کرد: کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم ما نمایش بسیار خوبی داشت و در حضور تیم های ایران، آذربایجان و گرجستان موفق به کسب نشان طلا شد؛ همچنین در وزن 130 کیلوگرم همانگونه که انتظار می رفت یک مدال طلا کسب کردیم.
وی افزود: در اوزان پایین با وجود اینکه کشتی گیران ما شانس کسب مدال را داشتند، نمایش بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و سطح انتظارات کادر فنی را برآورده نکردند.
به گزارش ایرنا تیم ملی کشتی فرنگی کوبا در پایان رقابت های جام تختی با کسب 2 طلا و یک برنز و احتساب 78 امتیاز موفق به کسب عنوان چهارم شد.
9879/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.