مصطفی سمالی پنجشنبه در گفت و‌گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارندگی‌های یک ماه گذشته که در چند سال اخیر بی سابقه بود، باعث فرونشت، رانش، آب بردگی و ریزش کوه در بیش از 40 نقطه از نقاط روستایی و عشایری شده است.
وی با اشاره به هماهنگی ستاد بحران شهرستان، اداره راهداری، هلال احمر و امور عشایر در این چند روز، اظهار کرد: خوشبختانه به همت ادارات مربوطه تمامی جاده های روستایی و عشایری شهرستان ایذه که دچار انسداد شده بودند بازگشایی شدند.
فرماندار ایذه گفت: در برخی از نقاط این شهرستان بیش از 200 متر از جاده دچار رانش شده که با احداث راه انحرافی مسیر ارتباطی آن محورها دوباره بازگشایی شد.
رئیس ستاد بحران شهرستان ایذه افزود: رفع مشکل اساسی جاده های روستایی شهرستان ایذه نیازمند برنامه ریزی و تامین اعتبار می باشد.
سمالی عنوان کرد: در برخی نقاط ایذه همانند لنده، سرصحرا،سررگ‌خواجه ها در پی بارش برف راه ارتباطی به کلی مسدود شده که امداد رسانی به اهالی و توزیع اقلامی چون چادر، پتو، آذوقه و سوخت از طریق هوایی انجام شده است.
شهرستان ایذه در شمال شرقی خوزستان در رشته کوه های زاگرس قرار گرفته است که دارای سه بخش مرکزی، سوسن و دهدز در مناطق صعب العبور می باشد.
7161/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.