به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در حاشیه آیین اهدای تجهیزات ورزشی به شهرداری های خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری ها از حدود 25 سال گذشته در راستای وظایف اجتماعی خود، گام های خوبی برای توسعه امکانات و فضاهای ورزشی برداشته اند و در این راستا فضاهای زیادی ایجاد کرده اند.
وی افزود: وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش خود را برای توسعه امکانات ورزشی و سلامت همه اقشار مردم بکار گرفته است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش، صنایع، نیروهای مسلح، دانشگاه ها و مهمتر از آن شهرداری های کشور بسیار نمایان است که جای تقدیر دارد.
وی افزود: امروز یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، مراکز استان ها و کلانشهرها و شهرهای کوچک، فعالیت های ورزشی است که در این راستا هم افزایی و همگرایی خوبی با یکدیگر داریم.
سلطانی فر تجهیز شهرداری های استان خوزستان از طریق وزارت ورزش و جوانان را نمونه ای از این هم افزایی دانست و گفت: این هم افزایی به طور قطع نتیجه حمایت های استاندار ورزش دوست و هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری های خوزستان است.
وی افزود: حدود 50 میلیارد ریال تجهیزات ورزشی برای توسعه امکانات ورزشی در شهرها پیش بینی شده که امروز در آیینی بخشی از این امکانات تحویل شهرداری های خوزستان شد.
وزیر ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد که این تجهیزات توسط شهرداری ها با توجه به رویکرد خوب در راستای خدمت رسانی به مردم هرچه سریع تر در پارک ها و اماکن مختلف نصب و شرایط لازم برای سلامت مردم فراهم شود.
به گزارش ایرنا تجهیزات و امکانات ورزشی به ارزش 50 میلیارد ریال روز پنجشنبه در آیینی با حضور وزیر ورزش و جوانان به شهرداری های استان خوزستان اهدا شد.
این امکانات ورزشی شامل تجهیز جاده های سلامت و توسعه ورزش های همگانی برای نخستین بار به شهرداری های خوزستان اهدا شدند.
دزفول، ترکالکی، شادگان، اندیمشک، قلعه خواجه، هویزه، رامهرمز، قلعه تل، سوسنگرد، اهواز، مسجدسلیمان، شوشتر و بهبهان مناطقی هستند که این تجهیزات ورزشی را دریافت می کنند.
شهرداران اهواز، دزفول، مسجد سلیمان، اندیمشک، هویزه، رامهرمز و شادگان در این آیین به دلیل همکاری در تخصیص فضاهای ورزشی تجلیل شدند.
غلامرضا شریعتی استاندار، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و جمعی از مسئولان در این آیین مسعود سلطانی فر را همراهی می کردند.
وزیر ورزش و جوانان در سفر به خوزستان روز گذشته برای افتتاح 2 طرح ورزشی عازم شهرستان شادگان شد و امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی ورزشگاه 2 هزار و 500 نفری دزفول و بازدید از ورزشگاه شهید مجدیان این شهرستان شرکت خواهد کرد.
9879/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.