سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری عامل توزیع مواد مخدر از نوع تریاک به مقدار ۱ کیلو و ۶۰ گرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، سرهنگ محمد سعید یاری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و کنترل دقیق موفق شدند یک نفر توزیع‌کننده مواد مخدر که در مغازه فروش تنباکو و قلیان اقدام به توزیع مواد مخدر می‌نمود را شناسایی و دستگیر کنند.

 وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از مغازه متهم که در ظاهر مربوط به توزیع تنباکو و قلیان بود ۱ کیلو و ۶۰  گرم مواد مخدر از نوع تریاک ترازوی توزین و مبالغی وجوه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

 سرهنگ یاری بیان کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد و با هماهنگی مقام قضایی مغازه شخص مذکور پلمپ گردید.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با توزیع کنندگان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.