غلامرضا شریعتی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از کوی مهدیس اهواز و منطقه اسلام آباد شهرستان
کارون در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: مهمترین اقدام در حال انجام در کوی مهدیس انجام زیرسازی و آسفالیت خیابان ها است.
وی با اشاره به اینکه تعداد 136 خیابان در این منطقه در حال زیرسازی است، افزود: پارک 21 هکتاری نیز از پروژه هایی است که آغاز شده اما در روند اجرای آن تاخیر وجود دارد.
وی به اختصاص زمین مورد نیاز برای ساخت درمانگاه در منطقه مهدیس اهواز خبر داد و یادآور شد: علاوه بر این بخش خصوصی برای حضور در منطقه و ساخت یک مرکز درمانی مناسب اعلام آمادگی کرده که بر اساس کاربری موجود، این واگذاری انجام می شود.
استاندار خوزستان به پروژه ساختمان آتش نشانی مهدیس اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز باید در نخستین فرصت تکمیل شود تا عوامل مربوطه در آن استقرار پیدا کنند.

** مهلت سه ماه به آبفای اهواز برای تکمیل پروژه فاضلاب اسلام آباد
شریعتی همچنین در بخش دیگری از این گفت وگو به بازدید خود از منطقه اسلام آباد از توابع شهرستان کارون اشاره کرد و گفت: ارایه خدمات شهری در مناطق مهدیس و اسلام آباد باید تکمیل شوند تا مردم بتوانند از اقدامات صورت گرفته بهره مند شوند.
وی افزود: پروژه های فاضلاب شرق اسلام آباد بر اساس اولویت در حال اجرا هستند و شرکت آبفای اهواز در حال تهیه اعتبار لازم برای پیشرفت هرچه بیشتر این طرح ها است.
وی گفت:پروژه جمع آوری فاضلاب و نصب خطوط اصلی انشعاب در این منطقه می‌ تواند بسیاری از مشکلات فاضلاب کارون را برطرف کند.
شریعتی ادامه داد: در پروژه اسلام آباد شرق یک هزار و400 لوله 600 اینچ به سمت منهول پمپ و از آنجا به سمت تصفیه خانه شرق اهواز هدایت می شود.
استاندار خوزستان افزود: اسلام آباد از مناطقی است که پیش ازاین، از داشتن شبکه فاضلاب محروم بوده و شهروندان این منطقه را با مشکلات جدی روبه رو ساخته بود.

** نارضایتی مردم اسلام آباد از وضعیت فاضلاب
در حاشیه این بازدید تعدادی از شهروندان منطقه در دیدار با استاندار خواستار توجه هرچه بیشتر مدیرانی استانی به وضعیت موجود شدند و از میزان اجرای پروژه های عمرانی به ویژه مربوط به آبفا انتقاد کردند.
در این رابطه یکی از شهروندان منطقه اسلام آباد به خبرنگار ما گفت: وضعیت فاضلاب در منطقه بحرانی شده و این موضوع نگرانی متعددی را برای مردم و ساکنان در مواقع بارندگی به وجود آورده است.
همچنین جمع دیگری از شهروندان در دیدار با استاندار خوزستان به طرح مشکلات خود پرداختند و بر ارتقای کیفیت آب شرب منطقه تاکید کردند.
محل تامین اعتبار پروژه های فاضلاب شرق کارون از اعتبارات مصوب هیات وزیران در تاریخ 15 فروردین 1396 است.
9931/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.