رضا علیجانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این هفته از رقابت ها 2 تیم ملی حفاری و تاراز مسجدسلیمان روز یکشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی حفاری با نتیجه پنج بر یک به برتری رسید.
وی افزود: تیم ملی حفاری در این فصل بسیاری از بازیکنان کلیدی و ملی پوش خود را از دست داد اما با این وجود دومین برد خود را در لیگ کسب کرد.
رییس هیات گلف خوزستان گفت: درگروه الف این رقابت ها تیم نفت مسجد سلیمان امروز برابر تیم هیات گلف شاهین شهر صف آرایی کرد که با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید.
وی ادامه داد: دیدار بین تیم های شهید شهنی فیض - هیات گلف اصفهان و تیم های سورتمه اهواز - هیات گلف قم نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاد که تاریخ دقیق آن در آینده مشخص می شود.
علیجانی افزود: تیم شهید شهنی فصل گذشته قهرمان لیگ یک شد و جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را به دست آورد. این تیم متشکل از بازیکنان بومی و جوان خوزستان است.
وی با بیان اینکه پنج تیم از هشت تیم شرکت کننده در رقابت های لیگ برتر خوزستانی هستند گفت: جایگاه گلف خوزستان در کشور بر کسی پوشیده نیست لذا تلاش می کنیم این رشته را در سرتاسر خوزستان گسترش دهیم.
به گزارش ایرنا پارسال تیم ملی حفاری قهرمان لیگ برتر گلف کشور شد.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.