به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید لطف اله سپهر روزیکشنبه در نشست هماهنگی ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در فرمانداری اهواز افزود:تشکیل اتاق فکر با حضور صاحبنظران برای تبیین و تجزیه و تحلیل مناسب تر مسایل و حوادث چهل ساله انقلاب اسلامی در محافل علمی و مذهبی از جمله دانشگاه ها ، مساجد ، مدارس و حوزه های علمیه احساس می شود.
وی بر پاسخگویی به شبهات ، تولید محتوای تاثیرگذار و توام با نوآوری و خلاقیت در برنامه های مختلف جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت:دعوت از روشنفکران و پیشگامان مبارزه با رژیم ستمشاهی می تواند در تبیین و مقایسه فضای اجتماعی و فرهنگی پیش از انقلاب و پس از آن موثر باشد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه بر استفاده از ظرفیت های رسانه ای و فضای مجازی خوزستان به منظور ایجاد نشاط و بالندگی در برنامه های چهل سالگی جشن انقلاب تاکید کرد و افزود: با توجه به توسعه فضای مجازی و تاثیرگذاری عمیق آن در افکار و اذهان قشر جوان و فرهیخته ، لازم است یک مدیریت منسجم و کارا برای تولید محتوا در فضای مجازی شکل گیرد.
حجت الاسلام سپهر در ادامه دهه فجر و آیین های مردمی چهل سالگی انقلاب اسلامی را فرصتی برای خنثی سازی جنگ نرم دشمنان بیان کرد و ادامه داد: باید مخالفان نظام و انقلاب اسلامی که در تبلیغات دروغین خود مدام مردم را نسبت به آینده بدبین می کنند به چالش کشیده شوند.
وی درادامه به تشکیل 18کمیته چهلمین سال انقلاب اسلامی در کلانشهر اهواز اشاره و بر مردمی بودن و شور و نشاط برنامه های فرهنگی و اجتماعی این روزهای خجسته و مبارک تاکید کرد.

** خلاقیت در برنامه و پرهیز از برنامه های کلیشه ای و کم محتوا
فرماندار اهواز نیز با تبریک ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ، بر پررنگ بودن برنامه ها ، خلاقیت و پرهیز از برنامه ها و آیین های کلیشه ای و کم محتوا تاکید کرد.
جمال عالمی نیسی با اشاره به بعد ضد استکباری انقلاب اسلامی و دشمنی های سردمداران کفر جهانی با انقلاب و نظام اسلامی بیان کرد: با وجود دشمنی های کینه توزانه جبهه استکبار ، جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت های بزرگی نایل آمده که نیاز است این دستاوردها ، پیروزی ها و گشایش ها تبیین و جریان سازی شود.
وی گفت:برجسته کردن موفقیت های انقلاب اسلامی که با وجود فشارهای گوناگون دشمنان به دست آمده برای نسل جدید انقلاب اسلامی ضروری است.
وی ادامه داد: اگر مردم در صحنه نبودند، نهال نوپای انقلاب اسلامی که هم اکنون به درختی تناور تبدیل شده در همان سال های اول شکست می خورد یا به انحراف کشیده می شد ولی به برکت حضور مردم و رهبری الهی ، این انقلاب موفق شد از گردنه های سخت به خوبی عبور کند.
به گزارش ایرنا در این نشست که مسئولان کمیته های 18گانه برنامه های چهلمین سال انقلاب اسلامی در اهواز حضور داشتند لطیف حیایی اهواز معاون فرماندار اهواز بر حضور مستمر مسئولان کمیته ها در جلسات ، ارایه گزارش از روند برنامه ها و هماهنگی بین بخشی تاکید کرد.
معرفی مسئولان کمیته های 18گانه چهلمین سال انقلاب اسلامی ، ارایه نوآوری ها و مشکلات و پیشنهادها برای برپایی باشکوه تر راهپیمایی 22 بهمن از مسایل مطرح شده در این نشست بود.
در این نشست برجسته سازی نقش خوزستان در پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه اعتصاب کارکنان نفت خوزستان در صدا و سیما و رسانه ها ، سرکشی از خانواده های شهدای انقلاب و خاطره گویی مطرح شد.
6065/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.