به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ همت علی ترکارانی شامگاه شنبه دراین خصوص اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر جعل اسکناس در شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری14 شهرستان خرمشهر با انجام اقدامات فنی و تخصصی، 2 جاعل حرفه ای اسکناس را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ ترکارانی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 102 قطعه اسکناس جعلی 500 هزار ریالی، یک دستگاه شوکر برقی و یک تیغه قمه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

*دستگیری سارق سابقه دار و کشف 9 فقره سرقت منزل در مسجدسلیمان
فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق سابقه دار با 9 فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ علی حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان مسجدسلیمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی یک سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به 9 فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان مسجدسلیمان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان همکاری مردم با پلیس را عامل مهمی در توسعه امنیت پایدار برشمرد و از شهروندان خواست موارد مشکوک را با پلیس از طریق شماره تماس 110 در میان بگذارند.


*دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در ماهشهر
فرمانده انتظامی ماهشهر از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای با 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'جلیل زبیدی' با بیان این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان ماهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس حین گشت زنی های نامحسوس و هدفمند، یک موبایل قاپ حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ زبیدی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به 8 فقره سرقت تلفن همراه در نقاط مختلف شهرستان ماهشهر اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.