کورش دهنو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارشناسان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اندیکا پس از بازدید میدانی خسارت راه های اندیکا را 89 میلیارد و 950 میلیون ریال و ابنیه فنی را 13 میلیارد و 700 میلیون ریال ارزیابی کردند.
وی اظهار داشت: بیشترین خسارت ابنیه فنی مربوط به بخش چلو بوده و بیشترین خسارت راه نیز در محور اندیکا - شهرکرد، اندیکا - لالی و اندیکا - ایذه گزارش شده است.
رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای اندیکا افزود: تردد در محورهای اصلی شهرستان برقرار است اما راه دسترسی به 22 روستا به دلیل تخریب پل اصلی و اضطراری در دست تعمیر است.
وی گفت: جاده اندیکا - شهرکرد به دلیل بارش سنگین برف و طغیان رودخانه شیمبار از روز یکشنبه هفته جاری تا امروز شنبه مسدود بود که در حال حاضر تردد در این محور به روال عادی برگشته است.
به گزارش ایرنا حدود 850 کیلومتر راه در شهرستان اندیکا وجود دارد که 163 کیلومتر آن راه اصلی و فرعی آسفالته و 187 کیلومتر راه روستایی آسفالته است.
500 کیلومتر از راه های شهرستان نیز راه روستایی و عشایری فاقد آسفالت است که 320 کیلومتر آن در حوزه راهداری و حدود 180 کیلومتر در حوزه امور عشایر قرار دارد.
شهرستان اندیکا با سه بخش مرکزی، آبژدان و چلو در شمال شرق خوزستان قرار دارد.
7159/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.